آخرین قیمت پودر کربنات کلسیم میکرونیزه در سال جاری

4.9
(62)

شما می توانید از طریق این سایت و ارتباط با بخش فروش کارخانه در جریان آخرین قیمت پودر کربنات کلسیم میکرونیزه در سال جاری قرار بگیرید .محصول پودر کربنات کلسیم در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین میزان کربنات کلسیم تولیدشده در  صنعت متالوژی مصرف می گردد. از این محصول در کوره های ذوب آهن بمنظور جداسازی ناخالصی ها استفاده به عمل می آید. هم چنین از کربنات کلسیم در خوراک دام و طیور و کشاورزی نیز استفاده می کنند.

آخرین قیمت پودر کربنات کلسیم میکرونیزه در سال جاری

قیمت خرید کربنات کلسیم باکیفیت

عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید کربنات کلسیم با کیفیت تاثیر گذار می باشد که ما در این قسمت به معرفی آنها خواهیم پرداخت. هر چقدر کربنات کلسیم دارای اندازه ذرات ریزتری باشد قیمت این محصولات بیشتر خواهد بود. کیفیت این ترکیبات نیز به عوامل بسیار زیادی وابسته می‌ باشد. با استخراج سنگهای معدنی کربنات کلسیم از معادن مختلف تولید این محصولات با ویژگی‌ ها و خصوصیات مختلفی انجام می شود و در واقع هر یک از کارخانه های تولید کننده از راهکارهای مختلفی با هدف بهبود کیفیت این محصولات استفاده می‌ نمایند. بهبود ویژگی‌ های این ترکیبات معدنی باعث گران تر شدن آنها می شود چرا که هم جنس آنها مرغوب تر خواهد بود و هم رنگ سفید جذاب تری پیدا می ‌کنند.
بنابراین با حسابی سرانگشتی می ‌توان فهمید هرچقدر کیفیت این ترکیبات میکرونیزه بالاتر باشد، سودآوری آن ها برای شرکت های تولید کننده بیشتر خواهد بود چرا که این ترکیبات متقاضیان بسیار بیشتری را به خود اختصاص می دهند.  بازارهای نفتی و ارزی نیز بر قیمت کربنات کلسیم بی نتیجه نمی باشد و هر چقدر صادرات این ترکیبات نیز بیشتر باشد، مسلماً قیمت آنها بیشتر خواهد بود و ممکن است این پارامتر برای کارخانه دار های ایرانی کمی مشکل ساز باشد. پس باید با تعادل بخشیدن به میزان عرضه و تقاضای این ترکیبات معدنی در بازار قیمت آنها تحت کنترل در آید.
یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت خرید کربنات کلسیم میزان واردات این محصولات می باشد. کشور ایران جزو مهم ترین تولید کنندگان این ترکیبات است اما در برخی موارد این ترکیبات از کشورهای دیگر وارد ایران می ‌شود و برخی از خریداران ترجیح می ‌دهند از نمونه‌ های خارجی این محصولات استفاده نمایند. پس بنابراین می توان گفت با افزایش واردات این ترکیبات قیمت آنها نیز کاهش خواهد یافت.

کربنات کلسیم صدفی: پاسخی به نیازهای شما
>>

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 400 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 22

خرید مستقیم کربنات کلسیم میکرونیزه

پودرهای میکرونیزه کربنات کلسیم دارای نمونه های مختلفی هستند و بنا به نوع دانه بندی و مش بندی که دارند، قیمت های متنوعی نیز به خود اختصاص می دهند. برای خرید انواع پودرهای میکرونیزه کربنات کلسیم خریداران باید به این موضوع توجه داشته باشند و این محصولات را بر اساس نیاز خطوط تولیدی خود خریداری نمایند.

در زمان تهیه و خرید کربنات کلسیم متقاضیان همچنین باید به نوع دانه بندی و مش بندی و همچنین نوع بسته بندی محصولات توجه داشته باشند چرا که این پودر های میکرونیزه در صورت بسته بندی نامناسب ممکن است دچار افت کیفیت شوند. برای خرید مستقیم کربنات کلسیم میکرونیزه با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت به مجموعه صنعتی آروشا پودر مراجعه نمایید.

معروفترین بازار تولیدی پودر کلسیم کربنات

بهترین قیمت خرید کربنات کلسیم در بازار اصفهان

بهترین قیمت خرید کربنات کلسیم برای صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی استان اصفهان و سایر نقاط کشور از طریق مجموعه بزرگ کارخانجات آروشا ارائه می گردد . از کربنات کلسیم امروزه در سطح کشور در صنعت رنگسازی نیز استفاده می شود . این محصول در تولید خوراک دام و طیور نیز به کار گرفته می شود کلسیم یکی از مواد اساسی در رشد و پرورش دام و طیور می باشد، لذا با قرار دادن این پودر معدنی در قالب غذای دام به رشد سریع دام ها کمک می شود.

یگی دیگر از زمینه ها به کارگیری این محصول در صنایع کاغذ سازی است که در قالب یک پر کننده ارزان قیمت به کار گرفته می شود. در صورت استفاده از این ماده در تولید کاغذ مصرف جوب برای این منظور بسیار کاهش خواهد یافت. در بسیاری از صنایع از کربنات کلسیم با درجه خلوص بالای 98 درصد و سفیدی بالای 90 درصد استفاده می شود و همچنین در برخی از صنایع سفیدی بالای پودر تاثیری در کیفیت محصول آنها ندارد.

خریداران خارجی پودر های میکرونیزه ایران

خریداران خارجی پودر های میکرونیزه ایران از طریق شرکت های صادر کننده و تاجران و بازرگانان ثبت سفارش کالا را انجام می دهند، این کشور ها از این محصول برای تولید کردن مواد مختلفی استفاده می کنند. از کربنات کلسیم در چاه های نفت و گاز نیز به منظور تقویت دیواره چاه ها استفاده می شود هم چنین این پودر از مهم ترین و پر مصرف ترین مواد سازنده گل حفاری در این چاه ها می باشد. به منظور حفظ بازار در کشورهای خارجی ضروری است در زمینه بهبود و افزایش کیفیت پودر اقدام عملیاتی و اساسی صورت پذیرد. همچنین رعایت استاندارد مدنظر کشور مقصد و درج مشخصات کالا بر روی بسته بندی مورد تایید می باشد. زیبایی و شکیل بودن بسته بندی تاثیر بسزایی در استمرار خرید مشتریان خواهد داشت.
همچنین ضروری است ضمن اطلاع از هدف خریداری پودر توسط مشتری خارجی و شناسایی صنعت مورد نظر ایشان ، پودر کربنات کلسیم مطابق با نظر ایشان ارسال گردد. در بسیاری از موارد مشتریان خارجی قبل از خرید محصول نسبت به اخذ نمونه از تولید کننده اقدام می نمایند و در صورت مورد تایید بودن نمونه ، نماینده خریدار خارج با مسافرت به ایران و حضور در کارخانه به همراه مترجم نسبت به عقد قرارداد مدت دار اقدام می شود.

در خصوص عقد قرارداد با مشتریان خارجی مهمترین نکته توجه به نوسانات قیمت ارز در طول قرار داد می باشد. درصورت افت قیمت ارز ، کارخانه با ضرر مواجه خواهد شد. به همین منظور در بسیاری از مواقع عقد قرار داد به ریال و در مواردی که جانب احتیاط سنجیده شده عقد قرارداد فروش به نرخ ارز خارجی دلار، یورو ، دینار ، منات ، لیر و…خواهد بود.

مرکز تولید و فروش کربنات کلسیم کوتد

معروف ترین برند کربنات کلسیم در سال جدید

در سطح بازار در حال حاضر انواع برند های خاصی از کلسیم کربنات به چشم دیده می شود که در انواع بسته بندی عرضه شده است . هر کدام  از این بسته ها نیز مصارف مختلف صنعتی دارند. در بازار داخل ایران مشتریان ضمن توجه به کیفیت پودر به دنبال خرید با قیمت کمتر هستند. که متاسفانه در برخی مواقع خرید به قیمت ارزان تر ، کیفیت را قربانی می کند ، و صرفه جویی حاصل از خرید ارزان تر با ضرر چند برابری در تولید محصول بی کیفیت جایگزین می شود.

لذا به مشتریان و صاحبان صنایع توصیه می شود بهترین نوع پودر کربنات کلسیم را از معروف ترین برند کربنات کلسیم ایران با نام تجاری ” آروشا” خریداری نمایند. که ضمن برخورداری از کیفیت مناسب از پرداخت کمتری نیز برای خرید بهره مند شوند.

تولیدکننده کائولن خالص خراسان

قیمت کربنات کلسیم کوتد

قیمت پودر کربنات کلسیم کوتد تابع عوامل گوناگون می باشد. در این قسمت به برخی از این عوامل اشاره ای می کنیم :

  • کیفیت و نوع سنگ کربنات کلسیم معدن
  • میزان نرمی پودر کربنات کلسیم
  • درصد سفیدی پودر کربنات کلسیم
  • نوع بسته بندی پودر کربنات کلسیم پوشش دار
  • کیفیت و قیمت اسید استئاریک
  • مکانیزه و مجهز بودن خط تولید پودر ساده و کوتد
  • فاصله کارخانه از معدن و تا مقصد مشتری
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات قیمت مواد اولیه و هزینه های جانبی کارخانه

فروش و عرضه انواع کربنات کلسیم در تهران

فروش و عرضه کربنات کلسیم به صنایع مستقر در استان تهران ، بیشترین مقدار را در بین کل استانهای کشور به خود اختصاص داده است. به دلیل نزدیکی مجموعه صنعتی کارخانجات آروشا به استان های مرکزی کشور منجمله استان تهران ، مشتریان این مناطق سفارش خود را حداکثر تا 3 ساعت بعد از بارگیری تحویل می گیرند و هزینه حمل بار کمتری نسبت به سایر نقاط پرداخت می نمایند.

مشتریان گرامی می توانند ضمن خرید حضوری از کارخانه و اطلاع از قیمت پودر کربنات کلسیم از طریق این سایت و ارتباط با واحد فروش کارخانه نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایند. بارگیری و ارسال محصول در کمترین زمان ممکن انجام می گردد.

بزرگترین تولید کننده پودر های معدنی در کشور

گروه صنعتی کارخانجات آروشا را می توان به دلایل ذیل یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع پودرهای معدنی در ایران نام برد:

  • خطوط تولید چندگانه و مجهز و به روز با کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی
  • استقرار در چندین شهرک صنعتی استان های مرکزی ایران
  • شبکه گسترده توزیع و ارسال بار و پیگیری سفارش مشتریان
  • تکنسین های ماهر و مهندسان ایرانی خبره و متخصص در زمینه متالوژی و مواد معدنی
  • توان تولید و احداث خط تولید پودر های معدنی و رفع خرابی توسط پرسنل مجموعه
  • ارتباط مستمر با تولید کننده های کشورهای پیشرفته و شرکت در نمایشگاه های بین المللی
  • واحد تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت فعال
  • ساختار مدیریت و پشتیبانی و کنترل و لجستیک پویا
  • در اختیار داشتن بهره برداری از معادن مختلف و با کیفیت کشور
  • ارائه محصول در بسته بندی مناسب و مورد نظر مشتریان

جهت اطلاع از قیمت کربنات کلسیم میکرونیزه صنعتی و یا ثبت سفارش با مشاوران فروش کارخانه ارتباط برقرار فرمائید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 62

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت