بزرگترین مرکز فروش کلسیم کربنات در شیراز

4.9
(50)

جهت اطلاع از محل استقرار بزرگترین مرکز فروش کلسیم کربنات درجه یک به قیمت عمده کافی است با مدیران فروش مجموعه آروشا ارتباط برقرار فرمائید . کربنات کلسیم یک ماده معدنی خاص می باشد که در نقاط مرکزی ایران به وفور یافت می شود . شکل ظاهری محصول کربنات کلسیم، پودری سفید است که در دمای 825 درجه سانتی گراد تجزیه و ذوب می شود. در آب حل نمی شود و ساختاری خطی دارد. این پودر نچرال در تولید محصولات بسیاری ، نقش مهمی ایفا می نماید.

بزرگترین مرکز فروش کلسیم کربنات در شیراز

بهترین و بزرگترین شرکت تولید و فروش کربنات کلسیم

بهترین و بزرگترین شرکت تولید کربنات کلسیم در واقع باید دارای به روزترین و بهترین تجهیزات و ماشین آلات باشد تا بتواند در پردازش سنگهای معدنی موفق بوده و انواع پودر کربنات کلسیم را برای استفاده در بین صنعتگران ارائه نماید. پودر های کربنات کلسیم دارای نمونه های مختلفی هستند که معمولاً از نظر نوع فرایند های تولیدی و همچنین از نظر نوع دانه بندی با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند و از این ترکیبات با اهداف خاص در صنایع مختلف استفاده می گردد. به عنوان مثال کربنات کلسیم که در صنعت ساختمان سازی و تولید انواع سیمانها مورد استفاده قرار می گیرد، دانه بندی درشت تری در مقایسه با کربنات کلسیم مورد استفاده در صنعت داروسازی می باشد.

همچنین کربنات کلسیم که در داروسازی به کار گرفته می شود دارای درجه خلوص بالا تری نسبت به نمونه های دیگر می باشد. از کربنات کلسیم در صنعت داروسازی برای تولید لوازم دندانپزشکی و انواع خمیر دندان ها استفاده می شود. این ترکیب همچنین به دلیل داشتن رنگ سفید، جذب چربی و غیر سمی بودن در تولید لوازم آرایشی مخصوصا پودر های آرایشی کاربرد های بی نظیر را از آن خود می نماید.

بزرگترین کارخانه تولید کربنات کلسیم پوشش دار در مشهد
>>

از دیگر کاربرد های قابل‌ توجه پودر کربنات کلسیم می توان به استفاده از این ترکیب در صنایع لاستیک سازی، کاغذ رنگ سازی، پلاستیک و پلیمر اشاره کرد که این صنایع جزو مصرف کنندگان عمده کربنات کلسیم شناخته شده می باشند.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 600 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 24

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در ایران

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در ایران در طی فعالیت شرکت ‌ها و کمپانی ‌های مختلف بسیار مناسب و رقابتی اعلام می گردد. البته می ‌توان گفت عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصولات تأثیر گذار هستند که یکی از مهمترین آنها درصد خلوص بالای این ترکیبات می باشد. پودر های کربنات کلسیم هرچقدر دارای درجه خلوص بالاتری باشند، در واقع مراحل تولیدی بیشتری را پشت سر گذاشتند و برای صنایع حساس بیشتر مورد توجه قرار می ‌گیرند و به واسطه همین امر به راحتی می‌ توان گفت قیمت این ترکیبات در مقایسه با سایر نمونه ها بیشتر است.

خاصیت همگن بودن پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم نیز در زمان تعیین قیمت این محصولات مورد توجه قرار می‌ گیرد؛ منظور از همگن بودن پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم، یکدست بودن و یکسان بودن اندازه ذرات این محصولات می باشد.  هر چقدر اندازه ذرات کربنات کلسیم همگن تر باشد، این محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.

شایان ذکر است که کارخانجات مختلف نباید کیفیت این مواد اولیه را فدای قیمت ارزان آنها نمایند چرا که در صورت بکارگیری پودر کربنات کلسیم  نامرغوب در خطوط تولید این محصولات، کیفیت نهایی کاهش پیدا کرده و خسارت های جبران ناپذیری برای واحدهای تولیدکننده ایجاد می گردد. خریداران به جای این اقدام، می‌ توانند این محصولات را از واحدهای تولید کننده اقدام نمایند تا از این طریق محصولاتی را با ارزان ترین قیمت در اختیار داشته باشند.

قیمت روز کربنات کلسیم در بازار ایران

کربنات کلسیم یک ماده شیمیایی و یک ماده معدنی استثنائی است. بیش از 4 در صد از پوسته زمین را کربنات کلسیم شامل می شود. برای استفاده در صنعت، کربنات کلسیم را از معدن استخراج می کنند. کربنات کلسیم خالص هم می تواند از سنگ مرمر تولید شود (معدنی) و هم با عبور دی اکسید کربن از داخل محلول کلسیم هیروکسید به وجود آید. در قیمت نهایی محصول کربنات کلسیم فاکتور های زیادی دخیل می باشند. مشتریان با اطلاع از این فاکتور ها می توانند به علت اختلاف قیمت های پی ببرند. عوامل موثر در قیمت روز کربنات کلسیم عبارتند از :

  • کیفیت و قیمت سنگ کربنات کلسیم در محل معدن
  • فاصله و کرایه حمل سنگ کربنات کلسیم تا کارخانه تولید پودر
  • دانه بندی و مش پودر تولید شده
  • سفیدی و خلوص پودر تولید شده
  • نوع بسته بندی پودر تولید شده
  • فاصله و کرایه حمل پودر کربنات کلسیم تا مقصد مشتری

بزرگترین مرکز فروش کلسیم کربنات

گروه صنعتی کارخانجات آروشا ، بعنوان مجهزترین و بزرگترین مرکز فروش کلسیم کربنات مواد اولیه مورد نیاز مصرف کنندگان خود را با کیفیت بالا، تنوع و تداوم تولید، هزینه مناسب و در کمترین زمان ممکن آماده عرضه می نماید. محصولات ما شامل انواع پودر های میکرونیزه معدنی مانند :

از جمله مواردی که این محصولات در آن بسیار کاربرد دارد عبارتند از:

  • لعاب سازی
  • کاغذ سازی
  • کفپوش و موزاییک
  • صنایع حفاری چاه های نفت و گاز
  • پروفیل
  • سیم کابل
  • چسب و رزین
  • سد سازی
  • رنگ سازی
  • الکترود
  • پلاستیک
  • لاستیک
  • چینی و سرامیک
  • ایزولاسیون
  • گرانول p.v.c
  • و موارد دیگر…

فروش کیسه ای پودر میکرونیزه در مش های مختلف در انبار تهران موجود است.

فروش عمده کلسیم کربنات در شیراز

صنعتگران شهرک های صنعتی استان فارس می توانند بهترین پودر کربنات کلسیم درجه یک مورد نیاز خود را از طریق این سایت و ارتباط با مدیران فروش مجموعه آروشا خریداری نمایند. سفارش مشتریان در حداقل زمان ممکن آماده و به مقصد آنها بارگیری می شود. خرید مستقیم از تولید کننده نقش بسزایی در کاهش هزینه های شما دارد. از شما دعوت می شود در صورت امکان ضمن بازدید حضوری از محل کارخانه ضمن دریافت مشاوره لازم ، نسبت به خرید حضوری اقدام فرمائید . به منظور سهولت در تامین مواد اولیه ، ثبت سفارش غیر حضوری و ارسال بار امکان پذیر می باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت