باریوم سولفات پودر: بهبود کیفیت با قیمت مناسب

4.8
(40)

باریوم سولفات پودری به‌ صورت میکرونیزه و با درجه خلوص های مشخص و مش بندی های تعریف شده و استاندارد به عنوان بهترین ترکیب در بسیاری از صنایع به بهره‌برداری می‌ رسد؛ این تولیدات در کنار مزیت های که دارند، قیمت مناسبی هم به خود اختصاص می دهند.

باریوم سولفات پودر

سولفات باریوم چیست؟

سولفات باریوم در گروه سولفات ها دسته بندی می شود چون در ساختار مولکولی این محصولات کاتیون های باریوم همراه با آنیون های سولفات دیده می‌ شوند و به واسطه وجود گوگرد در ساختار شیمیایی این محصولات به عنوان نمک های معدنی هم از آنها استفاده می شود.

این تولیدات همچنین به واسطه برخی از ویژگی ها همچون چگالی بالا و وزن مولکولی بالا در صنایعی همچون حفاری چاه‌ های گاز و نفت به بهره‌ برداری می‌ رسند و همچنین به دلیل طبیعی بودن و غیر سمی بودن در صنعت پزشکی هم قابلیت استفاده دارند و برای تشخیص بهتر بیماری های داخلی بدن به صورت سوسپانسیون به مصرف می رسند.

مشخصات فنی باریت

Melting Point 1580°C
Color Yellow/white
Physical Form Solid/powder
Quantity 20 kg
Assay Percent Range 92.5 to 97%
Formula Weight 233.39
Percent Purity 97.5 to 100.5%
Grade arp
Identification Pass Test
Packaging Laminated bag

 قیمت سولفات باریوم

سولفات باریوم به صورت پودری و میکرونیزه معرفی می گردد و این مهمترین دلیل تفاوت قیمت این تولیدات در بازار های هدف می باشد؛ برای قیمت‌ گذاری باریوم سولفات حتماً باید مش بندی دقیق از آنها مد نظر قرار گیرد و بر اساس استانداردهای تعریف شده اگر عدد مش بندی آنها بالا باشد قیمت بالاتری داشته و اگر عدد مش بندی آنها پایین‌تر اعلام گردد به عنوان ارزانترین محصول معرفی می‌ گردند.

عدد مش بندی بالا و پایین این محصولات حاکی از آن است که اندازه ذرات این تولیدات چقدر است و در چه شرایطی می توان از آنها در صنایع مختلف استفاده کرد، به عنوان مثال از سولفات باریوم با بالاترین عدد مش بندی در صنعت پزشکی و دارویی بهره برداری می گردد و اندازه ریز ذرات این محصولات بیشترین بازدهی را ایجاد می نماید.

خرید پودر باریوم سولفات

خرید پودر باریوم سولفات برای صنایع حساس‌ تر دقت و تمرکز بیشتری را درخواست می نماید چرا که کیفیت بالای این محصولات می تواند بازدهی بیشتری داشته و برعکس کیفیت پایین آنها خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد می نماید.

در حال حاضر خرید پودر باریوم سولفات را صنایع پزشکی، دارویی، رنگسازی، حفاری و بسیاری دیگر از صنایع به انجام می رسانند و هر کدام از آنها باید خرید این محصولات را به صورت بسته بندی و فله انجام دهند؛ در مجموعه صنعتی آروشا پودر، پرسنل ماهر و آموزش دیده ای در حال فعالیت هستند که می توانند در تمامی مراحل خرید متقاضیان و خریداران را یاری کرده و بهترین محصولات را به آنها ارائه نمایند، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع پودر باریوم سولفات با مجموعه آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت