حوادث مهم امروز در پی صادرات کربنات کلسیم تهران

4.6
(61)

محصول کربنات کلسیم تهران از پرمصرف ترین پودرهای معدنی مورد استفاده در صنایع متفاوت می باشد. کربنات کلسیم با فرمول CaCO3 فراوانترین ماده معدنی موجود در طبیعت می باشد. این پودر سفید و بی بو در آب نامحلول است و به روش های متفاوت فرآوری می شود تا در  صنایع متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.

صادرات کربنات کلسیم تهران

پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

پودر میکرونیزه کربنات کلسیم در واقع همان محصولاتی هستند که که از دل طبیعت استخراج شده و با انجام پردازش‌ های مکانیکی قوی تولید می‌ شوند و هیچ گونه تغییری در ساختار مولکولی آنها ایجاد نشده است، این تولیدات در بسیاری از صنایع به عنوان ماده اولیه به کار گرفته می‌ شوند و در اثر حرارت بالا و از دست دادن کربن دی اکسید به راحتی به آهک تبدیل شده که این ترکیب نیز به نوبه خود دارای کاربرد های ویژه در صنایع است.

شرکت تولیدی آروشا پودر در سال‌ های اخیر با بهره مندی از بهترین معادن کربنات کلسیم توانایی فرآوری روزانه این ترکیبات در حجم های بالا را دارد و یکی از قطب های مهم و بزرگ تولیدکننده این ترکیبات در ایران می باشد، شرکت تولیدی اروشا پودر با در نظر گرفتن هزینه‌ های بالای استخراج و حمل و نقل سنگ های استخراج شده از معادن تا کارخانه همواره تلاش می نماید که تمامی سنگ های ناخالص آورده شده به کارخانه را به بهترین شکل ممکن فرآوری نماید تا از این طریق در هزینه ها صرفه جویی کرده و به راحتی بتواند در بازار های رقابتی ورود پیدا کرده و اقدام به فروش حجم بالایی از تولیدات خود نماید. تامین پودر کربنات کلسیم برای شرکت های خارجی از جمله فعالیت های پرتیراژ مجموعه آروشاپودر است .

کربنات کلسیم لاستیک: راهکار حرفه‌ای برای تولید با کیفیت و بهره‌وری بالا
>>

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

نحوه تولید پودر کربنات کلسیم

بدون شک می توان عنوان کرد اکثریت پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم که در بازار های داخلی ایران به فروش می رسند، از طریق آسیاب‌ های بالمیل تولید شدند؛ تولیدکنندگان برتر بعد از کشف معادن و گرفتن مجوز هایی برای استخراج سنگ های معدنی عملیات استخراج را با ماشین آلات و ابزار های پیشرفته به انجام می رسانند و بعد از آن سنگ‌ های بزرگ معدنی را حمل و جابه جا کرده و به کارخانه‌ های سنگ کوبی ارسال می نمایند.

در این کارخانه‌ ها، سنگ های استخراج شده که دارای ابعاد بزرگی هم هستند توسط نوار نقاله ها به سمت دهانه آسیاب ها فرستاده می‌ شوند در آسیاب ها سنگ ها با برخورد به گلوله های فلزی کوبیده می شوند و کاملاً عملیات کوبیده شدن پشت سر گذاشته می شود و در نهایت پودر هایی با اندازه ذرات مشخص شده از خروجی دستگاه ها تحویل گرفته می شوند.

فروشنده بهترین کربنات کلسیم تهران

یک مصرف کننده راه های متعددی را برای دستیابی به محصولات و مواد معدنی با کیفیت امتحان می کند. در این بین ممکن است افراد متقلب و سود جو برای دستیابی به سود بیشتر ممکن است مواد بی کیفیت را در اختیار مخاطب قرار دهند. گروه کارخانجات صنعتی آروشا پودر به  عنوان فروشنده بهترین کربنات کلسیم تهران  نمونه های با کیفیت کربنات کلسیم مورد نیاز تمام صنایع را در اختیار دارد و با قیمت مناسب و در شرایط استاندارد به  مخاطبان ارائه می دهد.
از کربنات کلسیم تهران برای خالص سازی آهن تولید شده از سنگ آهن استفاده می شود. همچنین به عنوان ماده اولیه در کارخانه های تولید قند استفاده می شود. شرکت آروشا پودر به عنوان یک شرکت تولید کربنات اصل در زمینه خرید کربنات کلسیم مرغوب و فروش مستقیم کربنات ممتاز و صادرات آن به کشورهای همسایه فعال می باشد. صادرات کربنات کلسیم تهران با شرایط ویژه توسط این شرکت معتبر انجام می شود:

  • ارائه در بسته بندی های استاندارد مطابق  استانداردهای جهانی
  • تولید در انواع گرید و درجه بندی بر اساس کاربری مورد نیاز مشتری
  • ارائه مشخصات و آنالیز فنی محصولات
  • ارائه قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

صادرات این ترکیب در دانه بندی های بسیار ریز و با مش های 2500 تا 3500 برای استفاده در صنایع لاستیک سازی و تولید رنگ رزین انجام می شود.  بسته بندی محصولات با توجه به  نظر مشتری و در شکلهای متنوع انجام می شود.

شرکت تولید سفیدترین کربنات کلسیم تهران

همان طور که اشاره شد بسیاری از صنایع نیازمند استفاده از کربنات کلسیم به شکل خالص و با دانه بندی و رنگ ویژه هستند. برای مثال کیفیت کربنات کلسیم مورد استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی با نمونه های مورد استفاده در مصالح ساختمانی بسیار متفاوت است. آروشا پودر با در اختیار داشتن دستگاهها و تجهیزات پیشرفته به تولید انواع پودر میکرونیزه کربنات کلسیم برای استفاده در این صنایع حساس پرداخته است. این شرکت تولید سفیدترین کربنات کلسیم مرغوب را در برنامه خود قرار داده است و شما بر اساس نیاز صنعت خود می توانید آن را تهیه نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.6 / 5. تعداد موافقین : 61

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت