25 نکته مهم محرمانه از زبان صادر کننده پودر تالک طبیعی

4.9
(40)

برای خرید پودر تالک طبیعی به وب سایت صادر کننده پودر تالک طبیعی مراجعه نمایید، تالک در واقع نوعی ماده ی معدنی است که به صورت طبیعی مانند سایر عناصر طبیعی، در طبیعت یافت می شود و این پودر کاربردهای زیادی دارد و یکی از مهمترین کاربردهای آن ساخت محصولات پودری آرایشی مانند انواع پنکیک ها و کرم پودرها و همچنین لوازم آرایشی مانند سایه چشم و رژ گونه است و این عنصر طبیعی در واقع پیش ساز و پایه ی ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد.

صادر کننده پودر تالک طبیعی

نکاتی برای خرید پودر تالک طبیعی

پودر تالک از جمله مواردی است که حتما باید به صورت طبیعی تهیه شود زیرا پودرهای تالک تقلبی کیفیت و عملکرد لازم را ندارند و ممکن است ضررهایی بر روی پوست و سلامت پوستی داشته باشند و همچنین به کار بردن پودر تالک تقلبی در ساخت لوازم آرایشی سبب پایین آمدن کیفیت آنها و ایجاد حساسیت های پوستی می شود.

در هنگام خرید پودر تالک اصل ابتدا مقداری از این پودر را تست کنید تا از کیفیت آن اطمینان کافی پیدا کنید و برای تست کردن پودر تالک ابتدا کافیست که مقداری دست های خود را مرطوب کنید و سپس مقداری از پودر تالک را بر روی دست نم دار خود بریزید اگر پودر تالک اصل باشد رطوبت دست شما را کاملا به خود جذب می کند و دست شما خشک خواهد شد اما پودر تالک تقلبی هرگز چنین عملکردی ندارد.

پودر تالک صنعتی را از کدام شرکت بخریم؟
>>

در صورتی که پودر تالک کاملا اصل و اورجینال باشد بوی بسیار خوبی دارد و بویی دقیقا شبیه به بوی پودر بچه می دهد و به همین دلیل گفته می شود که عامل خوشبویی و بوی خوش بسیاری از لوازمات آرایشی و بهداشتی پودر تالک می باشد.

پودر تالک قدرت جذب بالایی دارد و بسیاری از مواد معدنی را در هنگام تشکیل شدن به خود جذب می کند که برخی از این مواد ممکن است سمی و خطرناک باشند و به همین علت پس از استخراج پودر تالک این پودر را ابتدا تصفیه می کنند و مواد مضر را از آن جدا می سازند و فرایند تصفیه پودر تالک باید توسط دستگاه های خاصی انجام شود. سپس صادر کننده پودر تالک این محصول را در بسته بندی های محکم و زیبا روانه بازار کشورهای مقصد می نماید.

جدول آنالیز پودر تالک افغان

Element (%)Measure
sio2 52.41
k2o 0.01
p2o5 0.06
al2o3 1.52
tio2 0.10
fe2o3 2.8
mgo 36.74
cao 0.75
na2o 0.01

نقش تالک در رنگ سازی

کاربرد تالک چیست؟ سوالی است که می‌ توان با پاسخ به آن رد و پای این ترکیب معدنی را می توان در صنایع مختلف پیدا کرد؛ در حال حاضر از پودر تالک در صنعت رنگ سازی و تولید رنگ های تزیینی استفاده های زیادی می شود، این تولیدات به عنوان اکستندر استفاده می‌ شوند و به کمک آنها می توان ویژگی های پنهان سازی و عملکرد دی اکسید تیتانیوم را بهبود بخشید.

از آنجایی که ذرات پودر های تالک شکل پلاستیکی دارند، فرصتی را ایجاد می نمایند تا مواد جامد به حالت تعلیق در آیند و این پارامتر باعث می‌ شود تا رنگ مایع به سطح به خوبی بچسبد، از این پودر ها به عنوان پرکننده هم در این صنعت بهره‌ برداری می‌ شود و می‌ تواند ماده مهمی در برابر خوردگی و چسبندگی باشد؛ خوب است بدانید از تالک برای پوشش رنگ های صنعتی و رویه های رنگی هم استفاده می شود چون این ترکیب در برابر اسید و باز بسیار مقاومت داشته و از آن برای بالا بردن خصوصیات رنگ های تولید شده بهره برداری می گردد، پودر تالک همچنین با هدف افزایش خاصیت سمباده خوری و مات کنندگی رنگ هم به کار گرفته می شود.

پخش کلی پودر تالک طبیعی

پودر تالک اصل باید به رنگ سفید دیده شود البته برخی پودرهای تالک که دارای ناخالصی هستند ممکن است به رنگ های نارنجی و یا خاکستری نیز مشاهده شوند و پس از تصفیه این پودرها نیز سفید رنگ می شوند، پودر تالک تصفیه شده قیمت گرانتری نسبت به پودر تالک ناخالص دارد و برای اطلاع از قیمت انواع پودر تالک و سفارش این پودر به وب سایت پخش کلی پودر تالک طبیعی مراجعه نمایید. صنعتگرانی که بعنوان صادر کننده پودر تالک نیز فعالیت دارند می توانند نسبت به تهیه این محصول از گروه صنعتی کارخانجات آروشا اقدام نمایند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت