بزرگترین کارخانه فروش پودر تالک تبریز

4.9
(71)

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان یک کارخانه  تالک دترجنت به تولید و عرضه پودر تالک تبریز مخصوص مواد شوینده مشغول است. بسیاری از صنایع تولید محصولات دترجنت (شوینده) پودر تالک مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه می کنند. این کارخانه، می تواند پودر تالک را در کیفیتی بالا تولید کند. این کارخانه می تواند محصول را در مقیاسی گسترده تولید کرده و نیاز بازار داخلی را به صورت کامل تامین کند.

بزرگترین کارخانه فروش پودر تالک تبریز

فروش پودر تالک تبریز

فروش پودر تالک تبریز این روزها با استقبال خوبی از سوی صنایع مواجه شده است. تالک، ماده ای فوق العاده نرم است که به فراوانی در طبیعت یافت می شود. فراوانی این ماده در طبیعت باعث شده تا قیمت بسیار مناسبی داشته باشد و در صنایع مورد استفاده گسترده ای قرار گیرد. تالک، ماده ای معدنی متشکل از منیزیم، اکسیژن، سیلیسیم و هیدروژن است. از دیگر نام های تالک، می توان به سنگ صابون یا استئاتیت اشاره کرد. از خواص پودر تالک می توان به درخشندگی، نرمی، آبگریزی، رسانایی حرارتی، جذب روغن، نامحلول بودن در آب و اسیدهای ضعیف و… اشاره کرد. از این رو، از تالک در صنایع زیادی استفاده می شود. از این پودر برای تولید محصولاتی مانند رنگ، سرامیک، پودرهای شوینده، پلاستیک، کودهای شیمیایی و… استفاده می شود.

بازار فروش پودر تالک 25 کیلویی
>>

صادرات پودر تالک عایق لوله

همان طور که گفته شد فروش پودر تالک تبریز مورد استقبال طیف گسترده ای از صنایع قرار می گیرد. از جمله این صنایع می توان به صنایع تولید لوله های عایق اشاره کرد. خاصیت مقاومت در برابر اشعه های مضر و آبگریزی پودر تالک باعث شده تا به ماده ای موثر در تولید لوله های عایق تبدیل شود. کارخانه آروشا پودر، به عنوان یک نمایندگی فروش تالک دترجنت پودرهای تالک دترجنت و مخصوص لوله عایق را در بازار داخلی به طور کامل توزیع می کند. از طرفی این کارخانه در صادرات پودر تالک در انواع و کیفیت های مختلف به کشورهای خارجی نیز نقش به سزایی دارد.

جدول آنالیز پودر تالک افغان

Element (%)Measure
sio2 52.41
k2o 0.01
p2o5 0.06
al2o3 1.52
tio2 0.10
fe2o3 2.8
mgo 36.74
cao 0.75
na2o 0.01

تولید کنندگان بهترین پودر تالک

شاید تولید کنندگان بهترین پودر تالک در ایران از دید متقاضیان و خریداران عمده این ترکیبات مراکز متعددی باشند چون هر یک از خریداران انتظاراتی از شرکت‌ های تولید کننده دارند که مسلماً در صورت مهیا بودن آن شرایط، از آن واحد تولید کننده به عنوان بهترین مرکز یاد می‌ کنند؛ به عنوان مثال برخی از خریداران پودر تالک انتظار دارند تولید کنندگان همیشه در دسترس آنها باشند و به صورت مستقیم فعالیت‌ های شفاف خود را به انجام برسانند و در این میان آن دسته از شرکت‌ هایی که از توزیع اینترنتی تولیدات خود استفاده می‌ کنند بهترین شناخته شده و مورد استقبال قرار می‌ گیرند.

علاوه بر این مورد برخی از خریداران بهترین پودر تالک از تولید کنندگان انتظار دارند که این ترکیبات را در نمونه‌ های متفاوت در اختیار آنها قرار دهند چون برای هر قسمت از خطوط تولیدی خود به نمونه پودر های متفاوت در مش‌ های گوناگون نیاز دارند و در صورتی که تولید کنندگان این شرایط را هم داشته باشند مسلماً بهترین شناخته می‌ شوند.

برخی از متقاضیان پودر تالک که معمولاً بازرگانی‌ های صادراتی این محصولات هستند در کنار تمامی موارد گفته شده انتظار دارند که تولید کنندگان در وهله اول تضمین کیفیت محصولات و در مرحله بعد به تضمین نوع بسته‌بندی‌ های ایمن خود بپردازند چون در بحث صادرات بسته‌ بندی کردن این ترکیبات اهمیت بسیار زیادی دارد.

همان طور که مطلع هستید پودر های تالک نرم و آسیب‌ پذیر هستند و در صورت توجه نکردن به کیفیت بسته‌ بندی ممکن است بعد از مدتی بسته‌ بندی آنها کاملاً از بین برود که این پارامتر برای خریداران عمده که بعد از خرید این محصولات، به ذخیره سازی آنها می‌ پردازند اصلاً خوشایند نخواهد بود و در این صورت باید تولید کنندگان بسته‌بندی‌ های ایمن و استانداردی را مد نظر قرار دهند.

لیست قیمت بهترین تالک ریخته گری

شاید تصور کنید، قیمت فروش پودر تالک تبریز با توجه به خواص ویژه و کاربرد گسترده ای که در صنایع دارد، بسیار بالا باشد. اما باید گفت که قیمت این پودر بسیار مناسب است. کارخانه آروشا پودر یک فروشنده  تالک دترجنت است که محصولات خود را با قیمتی ارزان به مشتری عرضه می کند. دلیل این قیمت ارزان فروش عمده و مستقیم محصولات پودر تالک می باشد. در واقع این شرکت با شعار حمایت از تولید ملی، دست واسطه را از فرآیند فروش پودر تالک تبریز حذف کرده است. بنابراین محصول با قیمتی مناسب به دست صنایع خواهد رسید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 71

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت