برای همیشه پاسخ این سوال بسته شد : پودر تالک از کجا بخریم؟

4.8
(31)

پودر تالک از کجا بخریم؟ سوال بسیار مهمی برای صنعتگران است چون می‌ تواند باعث بازدهی فعالیت‌ های صنعتی آنها شود، تالک به عنوان یک ماده اولیه پایه در بسیاری از صنایع به بهره برداری می رسد و مسلما کیفیت و قیمت مناسب این تولیدات رابطه مستقیم با کیفیت بالاتر خروجی دستگاه ها دارد.

پودر تالک از کجا بخریم

کاربرد پودر تالک

بدون شک صنعت کاغذ سازی بیشترین بهره برداری را از پودر تالک در سال های اخیر داشته است؛ بیشتر کاغذ ها از خمیر حاصل از ترکیب چوب و دیگر مواد اولیه تولید و فرآوری می گردند، در فرآیند های تولید این خمیر اولیه ماده تالک به عنوان پرکننده نقش بسزایی دارد، به همین دلیل عمده کاربرد این ترکیبات در صنعت کاغذ سازی با هدف افزایش روشنایی، سفیدی و توانایی جذب بهتر جوهر دیده می شود؛ لذا تالکی که در این صنعت به کار گرفته می شود حتماً باید دارای اندازه ذرات ریزی باشد تا بتوانند تاثیرات مثبت خود را در فرمول تولیدی کاغذ ها نمایش دهند.

جدول آنالیز پودر تالک افغان

Element (%)Measure
sio2 52.41
k2o 0.01
p2o5 0.06
al2o3 1.52
tio2 0.10
fe2o3 2.8
mgo 36.74
cao 0.75
na2o 0.01

قیمت پودر تالک

شاید بتوان مهمترین دلیل تفاوت قیمت پودر تالک را در بین تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان این محصولات نحوه عملکرد کارخانه های تولیدی دانست؛ در حال حاضر کارخانه‌ های تولیدی، تکنولوژی‌ های خطوط تولید تالک و انواع تجهیزات و ماشین آلات به کار گرفته شده در این مراحل را با کیفیت های متفاوت در اختیار دارند و این اولین پارامتری است که تفاوت قیمت تولیدات هر یک از کارخانه ها ایجاد می نماید.

در حال حاضر برخی از کارخانه های تولید کننده به عنوان عرضه کننده این محصولات هم فعالیت هایی دارند و به صورت مستقیم تولیدات خود را به بازار های هدف ارائه می نمایند و این پارامتر هم می تواند به نوعی کاهش دهنده قیمت نهایی محصولات عرضه شده در بازار باشد.

خرید و فروش آنلاین پودر تالک

خرید و فروش آنلاین پودر تالک میکرونیزه در سال های اخیر به دلیل گستردگی دامنه کاربری این محصولات و همچنین عدم وجود واسطه ها در بین انجام معاملات قابل توجه می باشد و در حال حاضر خریداران عمده این محصولات از فرآیند های خرید آنلاین استفاده کرده و با تولید کنندگان این محصولات در ارتباط می باشند؛ خرید و فروش آنلاین پودر تالک در بستر فضای اینترنت و از طریق وب سایت های اینترنتی انجام می پذیرد که خریداران در روبرو شدن با این مراحل فروش، باید حتما از معتبر بودن وب سایت‌ های اینترنتی مطلع باشند و در واقع خرید خود را از شرکت های شناخته شده به انجام برسانند.

ما به عنوان راهنما در این محتوا شرکت تولیدی آروشا پودر را معرفی می کنیم که از اعتبار بالایی برخوردار بوده و برند موفقی در سال‌ های اخیر در بحث تولید انواع فرآورده های معدنی شناخته شده است، این واحد تولیدکننده در هر شرایطی محصولاتی را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ارائه می نماید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 31

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت