قیمت پودر سنگ نماشسته کیسه 25کیلویی

4.9
(28)

پودر سنگ نماشسته نوعی پودر سنگ است که از آن در کارهای ساختمانی و به ویژه در هنگام نما کردن ساختمان استفاده می شود. آروشا، تولیدکننده سنگ دانه بندی نماشسته  پودر سنگ را در بسته بندی های گوناگونی به فروش می رساند اما در میان آن ها پودر سنگ نماشسته کیسه 25 کیلویی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا علاوه بر داشتن کیفیت عالی از حجم بسیار خوبی نیز برخوردار است. می توان گفت که خرید پودر سنگ نماشسته کیسه ای بسیار به صرفه می باشد. در هنگام نماکاری ساختمان ها قبل از استفاده از سنگ و یا کاشی از مقداری پودر سنگ نماشسته برای زیرکاری استفاده می شود.

قیمت پودر سنگ نماشسته کیسه 25کیلویی

پودر نمای سنگ شسته یکی از محبوب‌ترین نماها در کشور ما به شمار می‌آید. این نما، از نماهای اندودی است که پس از انجام سفت‌کاری، با آب شسته می‌شود.در صنعت ساختمان و نماشسته، استفاده از پودر سنگ نماشسته کیسه اهمیت بالایی دارد. این پودر، به عنوان یک ماده معدنی با کیفیت، در اجرای نماشسته به کار می‌رود. در ادامه، به مشخصات این پودر می‌پردازیم:

   خصوصیات پودر نمای سنگ شسته:

– این پودر بسیار نرم و به رنگ سفید می‌باشد. پس از بکارگیری در نمای ساختمان، علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، از استحکام کافی در مقابل تغییرات دما و سردی و گرمی هوا نیز برخوردار است.

– مقاومت در برابر رطوبت: این پودر سنگ فوق‌العاده دارای مقاومت بی‌نظیر در برابر رطوبت هوا در مناطق شرجی مثل شمال کشور می‌باشد.

– جلوگیری از ترک: ساختار مولکولی و نوع دانه‌بندی این پودر، از ایجاد ترک در سطح کار جلوگیری می‌کند.

– نمای سنگ شسته از ترکیب سنگ سفید یا خاکستری، پودر سنگ، و سنگ‌های دانه‌بندی شده تشکیل می‌شود.

– این نما در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی قابل اجرا است.

– مصالح مورد استفاده در این نما شامل سنگ سفید، پودر سنگ، و سنگ‌های دانه‌بندی شده می‌شود.

صادرات سنگ دانه بندی نما شسته رنگی
>>

– از پودر سنگ‌های مختلف مثل سنگ کریستال، سنگ جگری، سنگ قرمز، سنگ لیمویی و دیگر سنگ‌ها استفاده می‌شود.

شیوه استفاده:

پس از سفت‌کاری دیوار، نمای سنگ شسته اجرا می‌شود.

ملات حاصل از ترکیب سنگ سفید، پودر سنگ و سنگ‌های دانه‌بندی شده روی سطح مورد نظر اجرا می‌شود.

قبل از اجرا، میزان جذب آب دیوار بررسی می‌شود.

نمای شسته قابلیت اجرا در طرح‌های متنوعی را دارد.

نکته مهم:

برای متراژ تقریبی هر 10 متر مربع نمای سنگ  شسته، به 1 کیسه سنگ، 5 کیسه پودر سنگ (150 کیلو) و 5 کیسه سنگدانه رنگی (150 کیلو) نیاز است.

با توجه به خصوصیات بالا و دقت در تولید، پودر سنگ نماشسته کیسه انتخاب مناسبی برای اجرای نماشسته در ساختمان‌ها است.

این پودر که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مواد اولیه‌ی دقیقاً انتخاب شده تولید می‌شوند، نه تنها استانداردهای صنعتی را برآورده می‌کنند، بلکه انتظارات مشتریان را نیز فراتر می‌برند.

کارخانه آروشا در کرمان، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآوری‌های مستمر، تلاش می‌کند تا محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی و مطابق با نیازهای مشتریان تولید کند. هدف اصلی، ارائه محصولاتی است که علاوه بر کیفیت بالا، به بهبود کارایی و کاهش هزینه‌های تولید کمک کند.

قیمت سنگ شسته

قیمت سنگ شسته به کیفیت و نوع سنگ های معدنی و میزان مقاومت این تولیدات در برابر تغییرات آب و هوایی وابسته می‌ باشد چون از این نوع سنگ ها برای اجرای نمای شسته به همراه دیگر مصالح استفاده می شود، سنگ های شسته مورد استفاده در اجرای نما های ساختمانی دارای رنگ های متفاوتی هستند که وجود رنگ های غالب در آنها نشان دهنده وجود عناصر می باشد؛ به عنوان مثال سنگ های شسته قرمز، لیمویی، سیاه و سبز و همچنین سفید وجود دارند که در بین تمامی آنها سنگ های سفید شسته جوشقان کیفیت بالاتری  دارند.

این ترکیبات از اندازه ذرات بسیار ریزی برخوردار بوده و با دیگر مصالح ساختمانی سازگاری لازم را دارند، نوسانات قیمت سنگ شسته در بازار بسیار زیاد است و بهترین راه حل برای در امان بودن از قیمت های بالا و کاذب این تولیدات به دست آوردن قیمت روز می باشد، شما مشتریان گرامی می توانید از طریق تماس تلفنی قیمت روز این تولیدات را جویا شوید.

صادرات پودرسنگ جوشقان سفید
>>

آنالیز شیمیایی پودرسنگ ممتاز سفید

Element (%)Measure
sio2 0.07
al2o3 1.05
fe2o3 0.03
cao 54.95
mgo 0.3
loi 43.1
whiteness 87

پودر جوشقان قم

شمارش ویژگی های قابل توجه پودر جوشقان قم درک کاربرد های وسیع این محصولات را در صنایع مختلف مخصوصاً در صنعت ساختمان سازی راحت تر می کند، این ترکیبات به حساب داشتن مرغوبیت بی نظیر و کیفیت فوق العاده بالا جزو گزینه‌ های پیشنهادی برای اجرای نما های ساختمان هستند، از مهمترین ویژگی‌ های قابل توجه برای بهره‌برداری آنها می‌ توان به رنگ سفید این تولیدات اشاره کرد که باعث جذابیت بصری نماهای ساختمان می گردد.

این نوع پودر سنگ چسبندگی فوق العاده بالایی به سطوح مختلف مخصوصا سطوح سیمانی دارند، به همین دلیل در اجرای نما های یکدست و یکنواخت تاثیرات مثبتی ایجاد می نمایند؛ این تولیدات با سیمان سفید قابلیت ترکیب شدن خوبی دارند و از آنها به عنوان بهترین مکمل برای این مصالح یاد می‌ شود و این ترکیب مناسب و یک نواخت باعث می شود که مقاومت بالایی از نماهای ساختمانی در برابر ضربات و آسیب ها به وجود آید؛ پودر سنگ های جوشقان همچنین خاصیت ضد آبی داشته و جایگزین مناسبی برای انواع نما های ساختمانی در شهر های مختلف ایران هستند و محبوبیت جهانی هم دارند.

پخش پودر سنگ نماشسته کیسه ای عمده

یکی از مهم ترین خصوصیات پودر سنگ نماشسته که سبب محبوبیت آن شده است ثابت بودن رنگ این پودر سنگ ها می باشد. پودر سنگ نماشسته کیسه ای از جمله پودر سنگ هایی است که دارای مزیت های گوناگونی می باشد و معمولا به صورت عمده به فروش می رسند. این پودرها در صورت برخورد آب و یا بارش باران تغییر رنگ نمی دهند و رنگ آن ها تیره نمی شود. همچنین این پودر سنگ ها هرگز قابلیت چسبندگی خود را از دست نمی دهند و علاوه بر آن دارای خاصیت چسبندگی بالایی هستند و برای چسباندن سرامیک ها و یا کاشی های بزرگ و سنگین به دیواره ها و سقف ها می توان از این پودر سنگ ها استفاده کرد.

قیمت پودر سنگ نماشسته کیسه ای درجه یک

قیمت پودر سنگ نماشسته درجه یک به ویژگی های ظاهری و میزان مرغوبیت این پودر سنگ ها بستگی دارد. جهت استعلام قیمت پودر سنگ نماشسته به وب سایت فروش عمده پودر سنگ نماشسته مراجعه نمایید. مواردی مانند اندازه ی ذرات پودر سنگ نماشسته و رنگ این پودر و همچنین قدرت چسبندگی آن در قیمت این پودرها تاثیر گذار هستند. هر چه که ذرات پودر نماشسته کوچکتر و ریزتر باشند این پودر مرغوب تر است و در نتیجه قیمت بالاتری خواهد داشت.

فروش عمده پودر سنگ نماشسته

برای خرید پودر سنگ نماشسته کافی است که به وب سایت پخش پودر سنگ نماشسته کیسه ای عمده مراجعه نمایید و سفارش عمده خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. پودر سنگ ها به چسبیدن بهتر سنگ ها و سرامیک ها به دیواره های ساختمان کمک می کنند و همچنین برای بند کشی کردن فضای خالی بین سنگ ها نیز از پودرهای نماشسته استفاده می شود. رنگ پودر سنگ نماشسته اصل، طوسی مایل به سفید می باشد و این پودر زمانی که با آب ترکیب شود بسیار چسبناک می شود. پودر سنگ نماشسته کارخانجات آروشا از مرغوب ترین و باکیفیت ترین پودر سنگ های موجود در کشور است و شما می توانید برای خرید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 28

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت