آهک شکفته برای فراوری مس

4.8
(50)

آهک شکفته برای فرآوری مس به صورت پایدارتری بهره برداری می گردد، این تولیدات در قیاس با آهک های زنده تمایل کمتری به ترکیب شدن با آب دارند و همین پارامتر شرایط بهتری را برای نگهداری آنها فراهم می نماید.

آهک شکفته برای فراوری مس

مرکز عرضه آهک هیدراته خالص

سنگ های معدنی آهکی یا سنگ های دولومیتی به عنوان بهترین ماده اولیه در تولید آهک هیدراته خالص بهره برداری می گردند، تولید صنعتی آهک های هیدراته از طریق ترکیب کردن این محصولات با آب انجام می پذیرد و به این مرحله از نظر علمی مرحله هیدراته کردن یا هیدراتاسیون گفته می شود؛ با توجه به میل شدیدی که آهک های زنده با فرمول اکسید کلسیم به جذب یون هیدروکسید دارند، چنانچه در معرض و تماس با آب قرار گیرند به حالت شکفته تبدیل شده و بعد از این دیگر تمایلی به ترکیب شدن با آب را ندارند و به راحتی می‌ توان از آنها نگهداری کرد و در مراحل بعدی در تولید محصولات مختلف استفاده نمود.

در تولید آهک هیدراته مهمترین و حساس ترین مرحله مربوط به ترکیب کردن آب و آهک است، به نوعی که همین پارامتر و ویژگی شرایطی را برای تفاوت فعالیت کارخانه‌ های تولیدکننده ایجاد کرده است و بر مبنای همین موضوع است که در حال حاضر در مرکز عرضه انواع فرآورده های آهکی، محصولاتی با کیفیت های متفاوت ارائه می گردند؛ اصولاً برای ترکیب کردن آب و اهک، دو روش در پیش روی تولید کنندگان قرار دارد و یکی این است که پاشش مستقیم اب بر روی آهک انجام می پذیرد، روش دیگر این است که تولیدکنندگان از سیستم‌ های پیشرفته هیدراتاسیون برای این هدف استفاده نمایند، در این مرحله از طریق تزریق بخار آب جوش آهک به حالت شکفته در می آید و آب جوش در این میان دمای حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد باید داشته باشد.

معتبرترین تولیدکننده آهک زنده دانه بندی جهت استفاده در ریخته گری
>>

آنالیز فیزیکی آهک هیدراته

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی ca(oh)2 حلالیت در آب 0.16 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 2.2-2.4 (g/ml)
جرم مولکولی 74.09 (g/mol) نقطه جوش not applicable
دانسیته 400-600 (kg/m3) نقطه ذوب not applicable
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

فروش شیرآهک صنعتی

پایدار نبودن فرمول مولکولی آهک زنده پودری فرصت های تولید محصولات پیچیده تر و جدیدتر را به تولید کنندگان این محصولات داده است تا بتوانند از طریق انجام مراحل شکفته کردن آهک ها، محصولاتی را با نام‌های تجاری متفاوت و البته تاثیر گذار در کیفیت تولیدات مختلف ارائه نمایند؛ در حال حاضر شیر آهک صنعتی در بازار های فروش معرفی می گردد، این محصولات در واقع مراحل تولیدی پیچیده تر و طولانی تری را در مقایسه با دیگر گرید های آهک پشت سر گذاشتند.

آهک های زنده پودری برای تولید آهک هیدراته در مرحله اول وارد شکفته شدن می‌ شوند، در این مرحله مقدار کم و مشخصی از آهک با آب ترکیب می شود و محصول خروجی از دستگاه ها همان آهک هیدراته است، در مرحله بعد که مرحله دوم شکفتن نام دارد مقدار بسیار بیشتری آب با آهک تولید شده ترکیب می شود و در این میان دوغاب آهک یا خمیر اهک تولید می گردد، در مرحله سوم شکفتن محصولی به نام شیراهک تولید می گردد.

در این مرحله نسبت به مرحله دوم مقدار بسیار بیشتری آهک تحت شرایط خاص با آب ترکیب می شوند و در نهایت یک محلول شیری رنگ استحصال می گردد که همان شیر آهک صنعتی است، این تولیدات بیشتر مصارف خوراکی به خود اختصاص می‌ دهند و در تولید انواع مربا و انواع کمپوت ها مورد استفاده قرار می گیرند و برای حفظ شکل ظاهری میوه ها بعد از پختن بیشترین تاثیر گذاری را دارند.

خرید بدون واسطه بهترین آهک صنعتی

انتخاب بهترین آهک صنعتی برای بهره برداری از این محصولات در صنایع متعدد حائز اهمیت می باشد و می توان ادعا کرد این مورد یکی از مهمترین دلایلی است که در حال حاضر تولید کنندگان از طریق روش‌ های خرید بدون واسطه فرصت های ایده آل را به متقاضیان می دهند تا بتوانند با انتخاب دقیق بهترین آهک صنعتی هزینه های تولیدی خود را تحت کنترل درآوردند.

در حال حاضر هر شغل و صنعتی نیازمند آهک مختص به خود می باشند و اینکه چه نوع اهکی برای کار ما مناسب است، مسئله بسیار مهمی می باشد که به اطلاعات زیادی نیازمند می باشد؛ برای توجیه این گفته، کاربرد های متفاوت آهک زنده را می توان در نظر گرفت که معمولاً برای ضدعفونی کردن و تولید مصالح ساختمانی به کار گرفته می‌ شود، در صورتی که آهک های هیدراته کاربرد های خیلی بیشتر در صنایع تولید محصولات مختلف، صنعت تصفیه و صنعت فیلتراسیون دارند.

همچنین بین این دو تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد که شناخت آن، صرفه اقتصادی خوبی را برای مصرف کنندگان به وجود خواهد آورد؛ اهک زنده نسبت به نمونه های آهک هیدراته چگالی بیشتری دارد و برای آن دسته از مصرف کنندگانی که استفاده از هر دوی این محصول برای آنها تفاوتی ندارد، مسلماً بهره‌برداری از آهک زنده به صرفه تر محسوب می شود، این دو محصول در واکنش های شیمیایی هم با هم متفاوت هستند و آهک زنده فعال تر از آهک هیدراته شناخته شده می باشد.

آهک شکفته برای فراوری مس

آهک شکفته می‌تواند در تولید آلیاژهای مسی نقش اساسی را ایفا کند. با اضافه کردن آهک شکفته به مس، خواص و ویژگی‌های متفاوتی به آن اضافه می‌شود و امکان تولید آلیاژهای با خواص مکانیکی و الکتریکی ویژه فراهم می‌شود.

آهک شکفته برای فراوری مس به عنوان یک ماده تصفیه‌کننده استفاده می‌شود. با اضافه کردن آهک شکفته به محلول‌های استخراج مس، امکان تصفیه و جدا سازی مس از سایر عناصر و ترکیبات معدنی فراهم می‌شود.

با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای فراوان آهک شکفته در فراوری مس، این ماده به عنوان یک انتخاب مطمئن و موثر در صنعت مس پیشنهاد می‌شود.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت