آهک هیدراته تبریز: تضمین کیفیت و بهره‌وری

4.9
(50)

آهک هیدراته تبریز نوع خاصی از فراورده های آهکی است که برای تهیه انواع ملات ها در صنعت ساخت و ساز کاربرد های ویژه ای دارد؛ این ترکیبات در محکم کردن پایه دیوارها و همچنین جلوگیری از سرایت رطوبت از مصالح ساختمانی به یکدیگر تاثیر گذار هستند و با تمامی این اثرات مثبت، دوام و ماندگاری سازه های ساختمانی را ایجاد می کنند.

آهک هیدراته تبریز

تاریخچه آهک و موارد مصرف آن

آهک جزو اولین مواد کاربردی در ساختمان سازی به شمار می‌ رود؛ در گذشته از این ماده تنها در همین صنعت استفاده می کردند ولی بعدا تولید کنندگان پردازش های متفاوتی بر روی این ترکیبات ایجاد کرده و علاوه بر صنعت ساختمان سازی آنها را برای صنعت کشاورزی، صنعت تصفیه آب و فاضلاب، صنعت تولید فولاد و آهن، صنعت پرورش طیور و غیره مناسب ساخته‌ اند؛  شایان ذکر است که اهک فرآوری شده در حال حاضر نسبت به گذشته ویژگی های بهتری دارد و با بررسی ویژگی های بالقوه این تولیدات روز به روز کاربرد های بیشتری از آنها به ثبت می رسد.

آنالیز شیمیایی آهک زنده کلوخه

Measure Element Measure Element
% 1 > cao (inactive) min 90% cao (active)
% 0.5 > mgo % 6 > caco3
% 0.5 > al2o3 % 0.5 > sio2
% 0.5 > mno % 0.2 > k2o
% 6 > l.o.i % 0.3 > na2o
trace so3 % 0.5 > fe2o3

انواع آهک

نمونه های مختلف آهک را می توان در سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد؛ آهک چرب نمونه بارزی از این تولیدات است که حدود چهار درصد ناخالصی دارد و ویژگی این محصولات نفوذ آب به داخل آنها و باز شدنشان می باشد.

آهک کم قوه مثال دیگری از این تولیدات می باشد که حدود ۷۵ درصد کربنات کلسیم را در ساختار مولکولی خود گنجانده است، از مهم ترین خصوصیات این ترکیبات می توان به کیفیت و سرعت کند باز شدنشان در برابر آب اشاره کرد، این تولیدات همچنین در معرض هوا هم به آرامی سفت می شوند.

اهک آبی از دیگر فراورده های آهکی است که بیش از ۲۰ درصد اکسید منیزیم دارد، این محصول دور از هوا و حتی در زیر آب به آهستگی سفت می شود و در تماس با آب به سرعت باز و شکفته می شود، به طور کلی این ترتیبات دارای ویژگی های حد واسط تمامی آهک ها می باشند.

فروش انواع آهک

فروش انواع آهک به تخصص کافی نیاز دارد چون انتخاب نامناسب این تولیدات و به کارگیری آنها در صنایع مختلف می تواند خسارت های جبران ناپذیری را ایجاد نماید؛ در راستای همین موضوع خریداران باید به مراکزی برای خرید این تولیدات مراجعه کنند که راهنمایی هایی را نیز به آنها ارائه می کنند.

مشاورین شرکت آروشا پودر که دارای تخصص کافی در زمینه کیفیت انواع آهک هستند و به کاربرد های متنوع آنها اشراف کامل دارند مهم ترین مرجع برای خریداران عمده این محصولات خواهند بود، ما در این شرکت منتظر ثبت سفارشات شما مشتریان گرامی خواهیم بود.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت