آهک کلسینه جهت تولید قند و شکر

4.8
(40)

آهک کلسینه جهت تولید قند و شکر از فرآوری هایی بر روی سنگ های معدنی آهک تولید و ارائه می گردد و مهمترین مزیت بهره‌ برداری از این تولیدات در بین کارخانجات قند، درجه خلوص بالای آنها و همچنین تاثیر گذاری این محصولات در حذف عناصر مضر می باشد.

آهک کلسینه جهت تولید قند و شکر

قیمت مونوکسید کلسیم جهت تولید قند و شکر

قیمت مونوکسید کلسیم جهت تولید قند و شکر بر چه اساسی مشخص می گردد؟ آیا کارخانه های تولید کننده این محصولات، قیمت های متفاوتی را در این میان ارائه می نمایند؟ در پاسخ به این سوال می‌ توان عنوان کرد تک تک مراحل فرآوری سنگ های کربنات کلسیم و سنگ های آهکی و در نتیجه تولید مونوکسید کلسیم در تعیین قیمت محصولات تأثیرگذار هستند و در نهایت بر اساس درجه خلوص، اندازه ذرات، میزان واکنش پذیری و نوع ساختار مولکولی، تعیین قیمت این محصولات انجام می پذیرد؛  این مورد هم وجود دارد که تولیدکنندگان با تجهیزات و شرایط تولیدی متفاوت، قیمت های متنوعی را در این میان اعلام می نمایند پس خریداران باید توجه داشته باشند که باید به معتبرترین مرکز تولید کننده مراجعه کرده و از محصولاتی با حداقل قیمت بهره برداری کنند؛ مونوکسید کلسیم جهت تولید قند و شکر بهترین پیشنهاد و گزینه است چون این تولیدات از نظر زیست محیطی هیچ گونه محدودیتی در استفاده ندارند.

قیمت هر تن آهک زنده را از ما استعلام نمائید
>>

آنالیز فیزیکی آهک هیدراته

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی ca(oh)2 حلالیت در آب 0.16 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 2.2-2.4 (g/ml)
جرم مولکولی 74.09 (g/mol) نقطه جوش not applicable
دانسیته 400-600 (kg/m3) نقطه ذوب not applicable
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

عرضه آهک کلسینه به صورت عمده

عرضه آهک کلسینه به صورت عمده برای صنعتگران به صرفه تر می باشد چون این تولیدات بعد از فرآوری سنگ های آهک و سنگ های معدنی کربنات کلسیم دارای حداقل قیمت هستند و برخی از اقدامات کارخانه های فعال در این میان نظیر نوع بسته بندی های متفاوت می تواند افزایش قیمت این تولیدات را ایجاد کرده و در این شرایط به طور حتم خریداران تمایل به تهیه و استفاده از آنها را ندارند؛ آهک کلسینه به صورت عمده در ماشین های بزرگ در حجم های مختلف بارگیری شده و در محل درخواستی به متقاضیان ارائه می گردد.

البته نکته قابل توجه است که خریداران عمده باید بلافاصله از این تولیدات استفاده کرده یا محیط مناسب برای انبار کردن آنها انتخاب نمایند چون اهک کلسینه در مقایسه با اهک هیدراته واکنش پذیری بسیار زیادی دارد و اگر در تماس با آب قرار بگیرد بلافاصله تغییر ماهیت شیمیایی داده و ویژگی های متفاوتی خواهد داشت.

شرکت تولید پودر آهک شیمیایی

برای تولید پودر آهک شیمیایی شرکت های فعال نیاز به فک های کوبشی، آسیاب های قدرتمند، توری ها و سرند های مناسب دارند و شروع فرآیند های تولید این محصولات با استخراج سنگ های آهکی از معادن آغاز می گردد و سپس مرحله به مرحله این سنگ ها کوبیده و به اندازه ذرات ریزتری تبدیل می شوند تا در مراحل بعدی دانه بندی، جداسازی و بسته بندی کردن آنها انجام پذیرد.

آهک شیمیایی که به صورت پودری میکرونیزه به بازار ارائه می گردد، فرایند های تولیدی دشواری دارد زیرا این ترکیبات با آب واکنش داده و اگر محیط رطوبت داشته باشد کیفیت محصولات نهایی کاهش می یابد، همچنین به دلیل حرارت زا بودن واکنش آهک زنده با آب باعث ایجاد آتش سوزی در مراحل کوبش می شوند و حتما باید تحت شرایط کنترل شده این اقدام انجام پذیرد.

شرکت های تولید کننده انواع پودر آهک شیمیایی در بحث بسته بندی کردن و حمل و نقل محصولات هم اقدامات لازم را انجام می‌ دهند و با توجه به سایز بسیار ریز پودر های آهک میکرونیزه همواره تلاش می نمایند که بسته بندی آنها را به صورت مکانیزه به انجام برسانند.

از انجایی که ریسک حمل و انبارداری این تولیدات به شکل فله بسیار زیاد است، در این میان باید حتماً از بسته بندی های مناسب استفاده شود که امکان جذب آب و رطوبت توسط این تولیدات وجود نداشته باشد، بنابراین بهتر است مصرف کنندگان از انواع بسته بندی محصولات اطلاعاتی داشته باشند تا بتوانند بر اساس حجم خرید خود، تولیداتی را با حداقل قیمت در اختیار بگیرند.

در حال حاضر در شرکت آروشا پودر که جزو تولیدکنندگان برتر و شناخته شده در این میان می باشد، از کیسه های یک لایه معمولی، کیسه های دو لایه، کیسه های یک تنی جامبوبگ ضد آب و از انواع پالت و شیرینگ یک تنی برای بسته بندی کردن این تولیدات استفاده می‌ شود.

لازم به ذکر است که از بسته بندی های یک تنی برای صادرات این تولیدات به دیگر کشور ها هم استفاده می شود زیرا در این شرایط هزینه‌ های حمل و نقل مناسب تر می باشد و فعالان می توانند به سود حاصل از فعالیت خود در بازه های زمانی کوتاه برسند، شما مشتریان در این زمینه نیز می توانید با مشاورین آروشا پودر ارتباط برقرار کرده و نظر آنها را نیز جویا شوید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت