آهک کلوخه جهت تولید قند و شکر

4.9
(40)

آهک کلوخه جهت تولید قند و شکر به صورت ویژه مورد استفاده قرار می گیرد؛ این تولیدات با هدف تصفیه چغندر قند و نیشکر استفاده شده در فرایند های تولید این محصولات بهره برداری می گردند.

آهک کلوخه جهت تولید قند و شکر

فروش مستقیم آهک کلسینه کیسه ای

آهک کلسینه نوعی آهک کلوخه پخته شده در دماهای حرارتی خاص و ویژه می باشد، این ترکیبات از لحاظ شیمیایی واکنش دهی بالایی داشته و بسیار خالص هستند؛ سنگ های کربنات کلسیم و سنگ های آهک برای اینکه به آهک تبدیل شوند، باید تمامی ناخالصی‌ ها مخصوصا گاز دی اکسید کربن از آنها جدا شود؛ برای این منظور سنگ های آهکی را در کوره های آهک پذیری که دارای دمای بین ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد هستند، قرار می‌ دهند تا آهک خالص با فرمول مولکولی ویژه به دست آید.

از لحاظ علمی و نظر تولید کنندگان برتر کلسینه کردن آهک به معنای حرارت دادن این ترکیبات در حضور اکسیژن می باشد، در ازای انجام فرآیند های کلسینه کردن، آهکی تولید می‌ شود که جزو خالص ترین و فعال ترین نوع فراورده های سنگ آهک می باشد، این تولیدات با داشتن خاصیت قلیایی بالا و  تغییرات شیمیایی منحصر به فرد و همچنین تولید حرارت شناخته شده هستند و در بسیاری از صنایع به میزان میلیون ها تن در سال به مصرف می رسند.

خرید بهترین هیدرات کلسیم صنعتی
>>

این تولیدات به عنوان ماده اولیه ایده ‌آل در تولید مصالح ساختمانی نظیر سیمان، شیشه و مواد شیمیایی به کار گرفته می ‌شود و این تولیدات در صنایع حساس تر مانند صنعت فولادسازی هم کاربرد ویژه ‌ای دارند؛ در حال حاضر فروش مستقیم اهک کلسینه مد نظر شرکت های معتبری همچون آروشا پودر در ایران قرار دارد که همواره تلاش می نماید این محصولات را در حجم های بالا تامین کرده تا دیگر نیازی به وارد سازی آنها از دیگر کشور ها نباشد.

آنالیز شیمیایی پودر آهک زنده میکرونیزه

Measure Element Measure Element
% 1 > cao (inactive) min 90% cao (active)
% 0.5 > mgo % 6 > caco3
% 0.5 > al2o3 % 0.5 > sio2
% 0.5 > mno % 0.3 > k2o
% 6 > l.o.i % 0.3 > na2o
trace so3 % 0.5 > fe2o3

قیمت آهک کلسینه جهت تولید قند و شکر

قیمت آهک کلوخه جهت بهره برداری از این محصولات در صنعت تولید قند و شکر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، به همین دلیل تولید کنندگان برتر در این میان سرمایه ‌گذاری ‌های زیادی را به انجام می رسانند.

چرا آهک در صنعت تولید قند و شکر مورد استفاده قرار می گیرد؟ برای پاسخ به این سوال و اهمیت استفاده از آهک در صنعت تولید این محصولات با ما همراه باشید؛ شربت قندی که از چغندر قند و نیشکر به دست می آید خاصیت اسیدی گرفته و از آنجایی که آهک هیدراته یک ترکیب قلیایی است می ‌تواند در این فرایند ها بهره‌ برداری شده و اسیدیته شربت قند را تصحیح می نماید.

آهک هیدراته خوراکی از طریق ایجاد فولیکول برای سفید کردن نهایی قند های تولید شده هم استفاده می شود، برای بهره برداری از آهک کلوخه یا آهک هیدراته در صنعت تولید انواع قند و شکر باید ابتدا اقدام به تهیه آب اهک شود چرا که نمی توان اهک پودری را در داخل مواد خوراکی استفاده کرد؛  ترکیب آب و آهک در زمینه این تولیدات همچنین باید دارای استاندارد های کیفیت آهک اولیه، میزان اسیدیته، میزان واکنش پذیری و تجزیه شیمیایی باشند تا بتوان از آنها با هدف تجزیه ناخالصی های موجود در مواد استفاده کرد.

شرکت تولید پودر آهک شیمیایی

شرکت تولید پودر آهک شیمیایی باید محصولاتی را متناسب با نیاز روز به بازار ارائه نماید، در حال حاضر با در نظر گرفتن تجهیزاتی که برای تولید انواع پودر آهک در اختیار کارخانه های تولیدکننده قرار گرفته است انتظار می ‌رود که این محصولات متناسب با صنایع مختلف تولید و به صورت تخصصی ارائه شوند.

برای تولید نمونه های متفاوت پودر آهک شیمیایی باید تجهیزات متنوع مورد استفاده قرار گیرند و هر کدام از این تجهیزات به صورت جداگانه تهیه می شوند و با سرهم کردن توسط کارشناسان مخصوص، برای تولید آهک آماده می گردند؛ مهمترین تجهیزاتی که در خط تولید آهک شیمیایی باید از آنها استفاده شود، شامل هاپر سنگ شکن، خوراک دهنده، شاتوتی، سنگ شکن های فندکی، نوار نقاله ها، سرند های لرزشی، سیستم های برق و کنترل کننده کوره های عمودی دوار و سیلو های فلزی هستند، هر کدام از این دستگاه ها نقشی را برعهده گرفتند و برای راه اندازی خط تولید آهک شیمیایی ضروری به نظر می رسند.

البته شایان ذکر است که تجهیزات پیشرفته تری نیز در این میان قابل بهره‌برداری هستند که در شرایط خاص توسط برخی از شرکت ها از آنها استفاده می گردد، در هر صورت شرکت آروشا پودر جزو برند های برتر برای تولید این محصولات است که همواره تلاش می نماید به آماده سازی خطوط تولیدی ویژه، بهترین محصولات را در اختیار خریداران خود قرار دهد، برای خرید از این مجموعه با ما ارتباط برقرار نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت