خرید آهک زنده درجه یک برای صنایع

4.9
(43)

خرید آهک زنده درجه یک برای صنایع موضوع بسیار مهم و استراتژیک محسوب می ‌گردد چون کوچک ‌ترین اشتباه در این میان می‌ تواند خسارت‌ های مالی زیادی را به واحد های تولید کننده وارد نماید؛ در خرید آهک زنده درجه یک و با کیفیت شناخت این ترکیبات و نحوه فرآوری آنها حائز اهمیت می ‌باشد.

جالب است بدانید در حال حاضر با تنوع سنگ ‌های معدنی آهک و همچنین تحولاتی که در بحث فراوری آنها ایجاد شده است، این ترکیبات با انعطاف پذیری بالایی معرفی می‌ گردند و به همین دلیل نسبت به گذشته کاربرد های وسیع ‌تری برای آنها در نظر گرفته می ‌شود.

آنالیز شیمیایی آهک زنده کلوخه

Measure Element Measure Element
% 1 > cao (inactive) min 90% cao (active)
% 0.5 > mgo % 6 > caco3
% 0.5 > al2o3 % 0.5 > sio2
% 0.5 > mno % 0.2 > k2o
% 6 > l.o.i % 0.3 > na2o
trace so3 % 0.5 > fe2o3

خرید آهک زنده درجه یک برای صنایع

موارد مصرف و خرید آهک زنده

آهک زنده با اصطلاح کلسیم اکسید شناخته شده است و در ابعاد مختلفی بسته به میزان مصرف نهایی و کلسیم موجود در این ترکیبات به مصرف می‌ رسد، به صورت اصولی می ‌توان موارد مصرف این ترکیبات را در بسیاری از زمینه‌ های کشاورزی و زیست محیطی معرفی نمود.

این ترکیبات در تصفیه و خالص سازی آب آشامیدنی، در حذف عناصری همچون سیلیس، سولفور و کربن در فرایند های آهن، ریختگری و در ساخت بلوک‌ های بتنی اسفنجی به کار گرفته می‌ شوند؛ بهتر است بدانید آهک زنده در کنار آهک هیدراته برای مصارف صنعتی معرفی می‌ گردد و در واقع فرایند نرخ خوراک دهی خشک در خطوط تولیدی کالا های مختلف، تعیین کننده این موضوع است که از آهک هیدراته استفاده شود یا از آهک زنده؛ در هر صورت می ‌توان گفت موارد مصرف و خرید آهک زنده نسبت به دیگر نمونه‌ های این ترکیبات بیشتر است.

فروش عمده آهک زنده

فروش عمده آهک زنده با مشخصات و ویژگی‌ های متنوعی در دست تولید کنندگان برتر قرار گرفته است و شما در زمان خرید این ترکیبات اگر به خصوصیات و ویژگی ‌های آنها توجه داشته باشید و بتوانید بر کاربرد و موارد مصرف هر یک از این محصولات اشراف کامل داشته باشید، طبیعتاً ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت؛ ولی اگر بی‌ دقتی در انتخاب و استفاده از این محصولات مشاهده گردد، ممکن است تمامی سرمایه شما هدر رفته و بازده کاری شما به حداقل می ‌رسد.

پس با در نظر گرفتن اهمیت خرید متناسب این فرآورده‌ ها حتماً با مشاورین شرکت آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید و بعد از اطمینان از قیمت فروش محصولات عرضه شده، ثبت سفارشات را انجام دهید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 43

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت