برای اطمینان از خرید آهک هیدراته با کیفیت به چه نکاتی توجه کنیم ؟

4.9
(52)

خاصیت ضدعفونی کنندگی آهک هیدراته با کیفیت و همچنین خاصیت منعقد کننده این تولیدات ویژگی هایی هستند که باعث گستردگی بازار خرید و فروش آنها شده اند و در حال حاضر بر مبنای همین دو ویژگی صنعتگران فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و همچنین پرورش دهندگان انواع دام و طیور از این تولیدات بهره برداری می نمایند.

خرید آهک هیدراته با کیفیت

لیست قیمت فروش  شیرآهک با کیفیت

لیست قیمت فروش شیر آهک با کیفیت در شرکت تولیدی آرشا پودر بر اساس حجم خرید متقاضیان تدوین می گردد؛ تاثیرگذاری حجم خرید و نوع بسته بندی و نوع حمل و نقل انواع آهک مهمترین مواردی هستند که قابل توجه می باشند و در واقع با انتخاب بهترین نوع بسته بندی و نوع حمل و نقل خریداران می توانند از قیمت های فروش مناسب این تولیدات نهایت بهره را ببرند.

هزینه حمل و نقل هم در قیمت این محصولات تأثیرگذار می باشد؛ برخی از کارخانه های تولیدکننده در ایران آهک های فرآوری شده نظیر آهک هیدراته را به شکل شیر آهک و آب آهک ارائه می نمایند و در واقع با در نظر گرفتن فاصله این کارخانه های تولید کننده با مقصد مورد استفاده،  نوع بسته بندی و نوع حمل و نقل مشخص می گردد؛ در هر صورت استفاده از حداکثر ظرفیت ماشین های حمل و نقل در بحث اهک فراوری شده می‌ تواند پارامتر تاثیر گذاری در کاهش قیمت نهایی این محصولات می باشد.

مرکز فروش آهک میکرونیزه
>>

دانه بندی آهک کلوخه بر حصب نوع مصرف

سایز و اندازه نام فارسی نام انگلیسی
mm 65-203 آهک کلوخه بزرگ lumpe lime
64 mm > آهک کلوخه بادامی (خردایش شده) pebble or crushed lime

خرید بدون واسطه آهک صنعتی

چرا خرید آهک هیدراته با کیفیت برای مصرف کنندگان این محصولات اهمیت دارد؟ پاسخ این سوال کاملاً واضح است چون در فرایند های خرید بدون واسطه کیفیت محصولات و قیمت آنها توسط تولیدکنندگان تضمین می گردد؛ از آنجایی که آهک صنعتی به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات مختلف بهره برداری می شود مسلما آنالیز شیمیایی محصولات و همچنین کیفیت آنها می تواند تاثیرات مثبت در خروجی خطوط تولیدی مختلف داشته باشد، به همین دلیل در خرید بدون واسطه متقاضیان فرصتی را پیدا می کنند که بتوانند آنالیز شیمیایی این محصولات را دریافت کرده و بر اساس نوع مواد تشکیل دهنده آهک از آنها در خطوط تولیدی خود استفاده نمایند.

آهک صنعتی دارای نمونه های متفاوتی است، این محصولات بر اساس تعداد مراحلی که برای تولید و فرآوری آن ها پشت سر گذاشته می شود نام های تجاری متنوعی نیز دارند، به عنوان مثال در بازار آهک زنده پودری، آهک هیدراته، آهک کلسینه، شیر آهک، آب آهک و غیره معرفی می‌ گردند که مسلما هر یک مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و بر همین مبنا طیف کاربری آنها مشخص می گردد.

خرید آهک هیدراته با کیفیت

آهک هیدراته محصول فراوری شده به شیوه‌ های جدید است که برخی از کارخانه های فعال در زمینه تولید فرآورده های معدنی، تولید و فروش این محصولات را نیز انجام می دهند؛ شرکت تولیدی آروشا پودر که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده های معدنی در ایران و در دیگر کشور ها شناخته شده است یکی از واحد های معتبر تولید کننده این محصولات هم می باشد.

آهک هیدراته در این واحد تولید کننده بر مبنای شیوه های جدید تولید و عرضه می گردد، در تولید این محصولات سنگ های آهکی معمولی و سنگ های دولومیتی بهره برداری می شوند که بر اساس میزان درجه خلوصی که دارند می توانند خروجی متفاوتی نیز داشته باشند؛ بر اساس کوره‌ های آهک پزی که در شرکت آروشا پودر برای تولید بهره برداری می گردند، در حال حاضر تولیدات این مجموعه نسبت به آهک های سنتی برتری های زیادی دارد.

در این مجموعه تولید کننده کوره های خاصی به نام کوه های روتاری به کار گرفته می‌ شوند، این محصولات دارای یک استوانه فولادی بسیار بزرگ با طول زیاد هستند که به صورت افقی بر روی چرخ دنده های قرار داده شده است، بسته به بزرگی کوره ها از یک یا چندین موتور برای عمل چرخاندن کوره حول محور خود استفاده می گردد، در داخل این کوره ها مارپیچ هایی در نظر گرفته شدند که بلافاصله با چرخش کوره مواد داخل آن که در واقع همان سنگ های آهکی هستند به سمت خروجی دستگاه هدایت می گردند.

در این مرحله یک منبع تولید حرارت نظیر مشعل برای ایجاد حرارت یکنواخت در حدود هزار درجه سانتیگراد به صورت دائمی در داخل کوره تامین می گردد و در نهایت خروجی دستگاه ها کاملاً پخته شده و خالص می شوند؛ بهتر است بدانید در تولید آهک های صنعتی قبل از اینکه سنگ های آهک درون کوره ریخته شوند، به منظور حرکت راحت تر و پخت بهتر، سنگ های بزرگ توسط آسیاب ها به اندازه ریگ و سنگ های کوچک در می آیند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 52

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت