فروش بدون واسطه انواع کربنات کلسیم

4.9
(56)

فروش بدون واسطه انواع کربنات کلسیم برای مصارف مختلف صنعتی ، ساختمانی ، کشاورزی  و …. از جمله سیاست های مجموعه صنعتی کارخانجات آروشا در تنظیم و ثبات قیمت در بازار به منظور کاهش هزینه های تولید واحدهای وابسته زیر دست و افزایش سود دهی آنها می باشد .به همین منظور از آذر ماه 1397 به بعد بنا بر تصمیم تیم مدیریت و تیم مهندسان تولید مجموعه آروشا ، فروش بدون واسطه انواع کربنات کلسیم در سه تیپ متفاوت برای مصارف مختلف آغاز شده است . یکی از اهداف مهم این طرح کاهش تفاوت قیمت کربنات کلسیم در هر یک از تیپ های مشخص شده می باشد .

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 1500 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 28

فروش بدون واسطه انواع کربنات کلسیم

لیست قیمت انواع کربنات کلسیم

با توجه به نوسانات بسیار زیاد در بازار پودرهای میکرونیزه در ایران نمی ‌تواند لیست قیمت مشخص شده ای را برای انواع کربنات کلسیم اعلام نمود. اما عواملی هستند که می ‌توانند در بهای تمام شده این محصولات تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. به صورت کلی می ‌توان گفت شرکت تولید کننده آروشا پودر تمامی محصولات خود را با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. از آنجایی که این شرکت، تولیدات خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه ارائه می نماید و در خرید و فروش این محصولات نفر سوم یا واسطه ‌ای دخیل نیست انواع کربنات کلسیم کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارند. برای اطلاع از لیست قیمت کربنات کلسیم تولید شده در مجموعه صنعتی آروشا پودر با شماره هایی که در صفحه های رسمی این شرکت تولیدکننده درج شده است تماس بگیرید. انواع کربنات کلسیم در صنایع به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع می توان گفت این ترکیبات جزو پرکاربردترین پودر های میکرونیزه هستند که تولید آنها در گرید های مختلف می تواند در رفع نیاز خریداران و متقاضیان در داخل و خارج از کشور تاثیر داشته باشد.

فروش بدون واسطه انواع کربنات کلسیم

عرضه مستقیم کربنات کلسیم میکرونیزه

عرضه مستقیم کربنات کلسیم میکرونیزه یعنی حذف تمامی واسطه ها از بین معامله و معرفی این محصولات از سمت تولید کنندگان به خود مصرف کنندگان می باشد. عرضه مستقیم کربنات کلسیم فرصت ‌های ایده‌آلی را در اختیار تمامی تولید کنندگان قرار می دهد که محصولات خود را با قیمت ‌های پایین‌تر ارائه نمایند و در جلب توجه مشتریان بیشتر تاثیر گذار باشند. شایان ذکر است که در عرضه مستقیم کربنات کلسیم میکرونیزه، حتماً باید تولید کنندگان از کیفیت محصولات خود اطمینان کامل را داشته باشند چرا که در ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان باید به تضمین کیفیت تولیدات خود بپردازند. عرضه مستقیم این ترکیبات میکرونیزه همچنین فرصت های خوبی را برای خریداران ایجاد می نماید که بهترین تولید کنندگان این محصولات را شناخته و خرید را به صورت مستقیم و با تضمین کیفیت به انجام برسانند. اگر قصد خرید مستقیم انواع کربنات کلسیم میکرونیزه را دارید، حتما با مجموعه صنعتی آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید و خرید این محصولات را با حداقل قیمت ها تجربه کنید.

قیمت کربنات کلسیم درب کارخانه

انواع کربنات کلسیم کارخانجات آروشا

الف) کربنات کلسیم تیپ 3 : این محصول تولیدی مجموعه آروشا مناسب صنایع و مصارف مش های 150 الی 900 می باشد . به طوری که تمامی صنایع دارای نیاز کربنات کلسیم در رنج تعریف شده تیپ 3 از محصول بدون هیچ تغییر در فرآیند تولید و یا کیفیت محصول می توانند استفاده نموده و قیمت بیشتری پرداخت ننمایند.
ب) کربنات کلسیم تیپ 2 : این نوع از کربنات کلسیم که در مجموعه کارخانجات آروشا در حال تولید و عرضه به بازار می باشد مخصوص صنایع و واحدهای تولیدی می باشد که نیازمند کربنات کلسیم با
دانه بندی ریزتر و نرم تر از تیپ3 می باشند یعنی مش 1000 الی 2000. طبق تجربیات مشتریانی که از این نوع از کربنات کلسیم استفاده نموده اند در مقایسه با قیمت پرداختی ، رضایت کامل از محصول وجود داشته است.
ج) کربنات کلسیم تیپ 1 : این نوع از کربنات کلسیم مناسب مصارف صنعتی با مش بالای 2000 می باشد . صنایعی که از کربنات کلسیم میکرونیزه بسیار نرم و ریزتر از تیپ های 2 و 3 استفاده می نمایند ، می بایست سفارش خرید کربنات کلسیم تیپ1 را داشته باشند . شایان ذکر است این نوع از کربنات کلسیم ها بخاطر فرآیند تولید و هزینه های تولید قیمت نسبتا بیشتری نسبت به تیپ های 2و3 دارد .

کاربردهای پودر کربنات کلسیم

کربنات کلسیم می تواند به طور قابل توجهی ویژگی های رنگ مانند براقیت ، تیرگی (قدرت پوشش) و مقاومت در برابر سایش را بهبود بخشد. از پوشش های صنعتی در درجه اول برای محافظت در برابر شرایط محیطی نامطلوب ، با تمرکز بر دوام استفاده می شود. کربنات کلسیم طبیعی دارای مقدار pH قلیایی و جذب روغن کمی است. این خاصیت به مهم بودن استفاده از کربنات کلسیم در صنعت رنگ و پوشش های صنعتی صحه گذاشته است. در پوشش های پودری ، از کربنات کلسیم برای تنظیم سطح براق استفاده می شود. کربنات کلسیم همچنین یک ماده اولیه اساسی در فرمولاسیون چسب ها و مواد درزگیر است. به طور سنتی ، دلیل اصلی استفاده از مواد پرکننده معدنی کاهش هزینه تولید می باشد. با این حال ، با افزایش تقاضای بازار در مورد چسب ها و محصولات درزگیر ، اهمیت ویژگی های عملکردی کربنات کلسیم افزایش می یابد. از پرکننده های معدنی می توان برای بهبود خواص مکانیکی ، مقاومت در برابر افتادگی و گرانروی استفاده کرد. جهت سفارش انواع کربنات کلسیم مورد نیاز خود با مشاوران فروش مجموعه کارخانجات آروشا تماس حاصل فرمائید .

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 56

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت