قیمت فروش بنتونیت حفاری بر حسب هر تن

4.8
(43)

قیمت فروش بنتونیت حفاری بر حسب هر تن تغییرات و نوسانات زیادی را شامل می ‌شود چون این فرآورده ‌های معدنی در صنایع مهم حفاری چاه‌ های نفت و گاز به مصرف می ‌رسند و از آنجایی که این صنایع جزو حوزه‌ های تولیدی تاثیرگذار در اقتصاد کشور ها می‌ باشند، پس می ‌توان عنوان کرد که قیمت فروش این فرآورده‌ ها به نوسانات قیمت ارز و دلار در کشور ها وابسته می ‌باشد؛ دلایل بسیار مثبتی برای استفاده از بنتونیت در صنعت حفاری گزارش شده است و برخی از تولید کنندگان معتقد هستند که با به کارگیری این فرآورده‌ های ارزان قیمت، بهبود فرایند های حفاری ایجاد شده و محصولات بیشتری استخراج می ‌گردند؛ نکته جالب دیگر در این میان این است که قیمت فروش این تولیدات به میزان حفاری چاه‌ های نفت و گاز در هر کشوری هم وابسته خواهد بود.

آنالیز فیزیکی پودر بنتونیت حفاری

Element Measure
65-67 % montmorillonite
33 Jelly index after 8 hours
40 Jelly index after 24 hours
6-8 Moisture percentage
31-35 Swelling index after 2 hours (2 grams)

قیمت فروش بنتونیت حفاری بر حسب هر تن

علت استفاده و فروش بنتونیت حفاری

علت استفاده و فروش بنتونیت حفاری مزیت ‌هایی است که در استفاده از این محصولات شامل حال فعالان صنعتی می‌ شود؛ بنتونیت حفاری قادر به پوشش دهی دیواره چاه‌ های نفت می ‌باشد و با ایجاد تورم می ‌تواند اثر هرگونه فشار بر دیوار ها را کاهش دهد و از این طریق از ریزش چاه‌ ها جلوگیری می ‌نماید.

البته بر مبنای تحقیقات انجام شده این فرآورده ‌های معدنی مزیت‌ های دیگری هم دارند و به عنوان یک ماده فلاشینگ عمل می ‌کنند و می ‌توانند به تخلیه راحت ‌تر نفت و گاز هم کمک نمایند؛ این فرآورده ‌های سفید رنگ با خنک نگه داشتن مته‌ ها و ابزار های درگیر در حفاری می ‌توانند از آسیب به آنها جلوگیری نمایند.

جالب است بدانید بنتونیت سدیمی بهترین نوع بنتونیت برای استفاده در صنعت حفاری می ‌باشد چون تورم بالاتری نسبت به نمونه‌ های دیگر دارد و می ‌تواند با ایجاد یک توده لجن متورم از چاه ‌های حفاری محافظت نماید.

مرکز فروش بنتونیت در تهران

مرکز فروش بنتونیت در تهران طیف وسیعی از این محصولات را برای صنعتگران معرفی می‌ نماید؛ بنتونیت برای هر صنعتی دارای مشخصات و ویژگی‌ های منحصر به فردی است و با اهداف خاصی به بهره ‌برداری می ‌رسد.

فروش این محصولات به صورت مستقیم در تهران قابل توجه می ‌باشد چون بازرگانی ‌های صادراتی بیشتری در این استان در حال فعالیت هستند و قصد دارند با افزایش صادرات این فرآورده‌ های معدنی به افزایش تولید ثروت در داخل کشور کمک نمایند.

فروش این تولیدات همچنین به صورت فله هم قابل توجه می ‌باشد چون شرکت‌ های تولید کننده که به فکر رضایت مشتریان هستند می ‌توانند از این طریق حداقل قیمت را برای تولیدات خود اعلام نمایند؛ برای خرید ارزان قیمت انواع بنتونیت با مشاورین شرکت آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید و با خرید مقرون به صرفه مزیت‌ های زیادی را برای خود به وجود آورید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 43

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت