قیمت پودر کربنات کلسیم براق

4.8
(36)

قیمت پودر کربنات کلسیم براق در مجموعه آروشا پودر، با توجه به هزینه های جانبی تولید و کرایه حمل و نقل در صورت خرید تناژی بسیار مناسب اعلام می گردد و صنعتگران وابسته می توانند با افزایش حجم خرید خود از مزیت های قیمت مناسب این ترکیبات معدنی بهره مند گردند.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 800 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
white micronized powder 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 26

قیمت پودر کربنات کلسیم

معتبرترین شرکت پودر کربنات کلسیم

معتبرترین شرکت کربنات کلسیم آروشا پودر اعتبار خود را از فعالیت به صورت مستقیم و ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت به دست آورده است. مجموعه آروشا پودر، سال‌ های متمادی است که در زمینه تولید انواع پودر های میکرونیزه فعالیت های خود را آغاز کرده است و همواره تلاش می نماید تا با ایجاد شبکه های تولید و توزیع گسترده، گام مثبتی در یکسان سازی قیمت این ترکیبات معدنی پر کاربرد در صنایع مختلف را ایجاد نماید. در شرکت تولید کربنات کلسیم آروشا پودر، بیشترین تمرکز پرسنل به انتخاب معادنی برای استخراج بهترین مواد اولیه در زمینه تولید این محصولات می باشد.

پخش کنندگان پودر تالک باکیفیت عمده

قیمت پودر کربنات کلسیم براق

قیمت کربنات کلسیم در مجموعه آروشا پودر بسیار مناسب و عادلانه اعلام می شود چرا که فعالیت پرسنل این مجموعه به صورت مستقیم و از طریق شبکه‌ های گسترده اینترنتی انجام می پذیرد. در تعیین قیمت پودر کربنات کلسیم، پارامتر های بسیار زیادی تاثیر گذار می باشند که در این میان مهمترین آن‌ها، شامل میزان نرمی این پودر های میکرونیزه، قیمت تمام شده سنگ های معدنی کربنات کلسیم مورد استفاده در تولید آنه،ا نوع بسته بندی و همچنین نوع تجهیزات و ماشین آلات می باشد. هر کدام از موارد گفته شده به صورت مستقیم و غیرمستقیم در تعیین قیمت کربنات کلسیم تاثیر می گذارند. به همین دلیل مجموعه آروشا تک تک عوامل توجه کرده و همواره تلاش می نماید قیمت این محصولات را مناسب اعلام نماید.

فروش کربنات کلسیم

فروش کربنات کلسیم به صورت بسته بندی و فله ای انجام می پذیرد که این پارامتر به صورت مستقیم در تعیین قیمت نهایی این محصولات تاثیر دارد. برای بسته بندی این ترکیبات از پاکت های کاغذی، پاکت های صادراتی و پاکت های جامبوبگ استفاده می شود که در واقع هر کدام از خریداران می توانند بر اساس نوع میزان خرید خود، بسته بندی های متنوع این محصولات را سفارش دهند. فروش پودر کربنات کلسیم براق در بسته‌بندی‌ های با وزن های مختلف فرصت خوبی را برای صادرات این ترکیبات به دیگر کشور ها ایجاد می نماید و در واقع شرکت های صادراتی می توانند با مراجعه به مجموعه آروشا، ثبت سفارشات این محصولات در حجم های بالای را به انجام برسانند تا سود حاشیه ای صادرات آنها چندین برابر شود.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 36

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت