قیمت کربنات کلسیم کوتد

4.9
(57)

بدلیل فرآیند خاص تولید کربنات کلسیم کوتد ، قیمت تمام شده این محصول تابع فاکتورهای مختلفی می باشد . جهت اطلاع از قیمت کربنات کلسیم کوتد با مشاوران فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل فرمائید . در این مطلب به مجموعه عواملی که قیمت تمام شده کربنات کلسیم کوتد را رقم می زنند ، اشاره می کنیم.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 2500 مش کوتد

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 30
stearic asid % 1.00- 0.70

قیمت پودر مل سفید بتونه همدان

عوامل موثر بر قیمت کربنات کلسیم کوتد

چهار عامل مهم در تعیین قیمت تمام شده کربنات کلسیم کوتد موثر می باشد. در این بخش به بررسی این چهار عامل می پردازیم.

الف) معدن سنگ کربنات کلسیم

محل قرار گرفتن معدن کربنات کلسیم و فاصله آن با کارخانه تولید پودر میکرونیزه کربنات کلسیم بر قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار می باشد . از آنجائیکه معادن دارای سنگ کربنات کلسیم در استان لرستان و منطقه الیگودرز قرار دارد ، نزدیکی کارخانه کربنات کلسیم به این معادن در کاهش قیمت کربنات کلسیم موثر می باشد. معدن و کارخانه کربنات کلسیم هر دو در منطقه الیگودرز قرار دارند. مزیت اختصاصی کارخانجات آروشا در این بخش نزدیکی کارخانه کربنات کلسیم میکرونیزه به معدن سنگ با کیفیت می باشد. هزینه حمل سنگ کربنات تا کارخانه کاهش چشمگیری دارد. امکان انتخاب سنگ با کیفیت بالا ، بدلیل تعداد بالای معادن مهیا می باشد.

ب) کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم میکرونیزه

به منظور تولید پودر کربنات کلسیم کوتد با کیفیت بالا و در مش های مختلف 400 الی 2500 ، دسترسی به یک کارخانه پودر کربنات کلسیم با معیارهای زیر ضروری می باشد:

نخست اینکه کارخانه کربنات کلسیم دارای تجهیزات به روز و دانش فنی لازم باشد. حسن سابقه در تولید پودر کربنات کلسیم با مش واقعی منعقد شده در قرارداد را داشته باشد. ظرفیت تولید در حجم بالا و کیفیت مناسب به منظور کاهش قیمت تمام شده را داشته باشد. دارای چندین خط تولید پودر کربنات کلسیم میکرونیزه باشد تا در مواقع از کار افتادن یک خط ، تولید متوقف نگردد. یک کارخانه پودر میکرونیزه کربنات کلسیم با مشخصات فوق تا حد مناسبی باعث کاهش قیمت تمام شده محصول تولید شده می گردد.

شرکت فروش کربنات کلسیم آروشا

ج)کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم کوتد

تولید کربنات کلسیم کوتد در یک واحد تولیدی تخصصی با تجهیزات مدرن و بومی شده با رعایت نکات فنی علم شیمی و آنالیز مواد در حالی که از نظر موقعیت جغرافیایی در مجاورت عوامل بند الف و ب قرار گرفته است ، ضمن افزایش کیفیت کربنات کوتد کاهش چشمگیر هزینه های جانبی تولید را در بر دارد . تجهیزات اختصاصی خط تولید کربنات کلسیم کوتد مجموعه آروشا منحصرا بهینه سازی شده اند .
تجهیزات و خط تولید و فرآیند تولید ما در هیچ یک از واحدهای تولید کربنات کوتد دیگر وجود ندارد . بهینه سازی خط تولید کربنات کلسیم با سه هدف زیر صورت پذیرفته است :

  • افزایش کیفیت کربنات کلسیم کوتد
  • کاهش هزینه های تولید و قیمت کربنات کلسیم کوتد
  • کاهش دخالت و نیاز به نیروی انسانی و انجام فرآیند تولید به صورت هوشمند و اتوماتیک

بدلیل مجاورت واحد تخصصی تولید کربنات کلسیم کوتد با کارخانه تولید پودر میکرونیزه و معادن سنگ کربنات کلسیم ، و استفاده از دستگاه های بهینه سازی شده ضمن مهیا بودن انتخاب بهترین مواد اولیه مورد نیاز ، سرعت و حجم تولید نیز افزایش پیدا کرده است .

کربنات کلسیم کوتد مرغوب مش 2500

د) مواد مورد نیاز برای پوشش دار کردن کربنات کلسیم

یکی دیگر از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کربنات کوتد ، اسید استئاریک می باشد. قیمت بالای این ماده اولیه جهت تولید کربنات کلسیم کوتد ، منجر به افزایش قیمت کربنات کلسیم پوشش دار نسبت به کربنات کلسیم معمولی می شود. با عنایت به حجم بالای تولید و فروش کربنات کلسیم کوتد گروه صنعتی کارخانجات آروشا تامین اسید استئاریک در تناژ انبوه و از تولید کننده معتبر باعث کاهش قیمت کربنات کلسیم کوتد آروشا شده است.

قیمت کربنات کلسیم کوتد

نحوه سفارش کربنات کلسیم کوتد

قبل از خرید کربنات کلسیم کوتد ضروری است به نکات ذیل توجه فرمائید:
از آنجائیکه تیم مدیریت مجموعه صنعتی آروشا ، سالیان متمادی فعال حوزه انواع پودر های معدنی می باشد و در این زمینه صاحب تجربیات علمی ، فنی و تجاری می باشد به مشتریان محترم توصیه می گردد از خرید کربنات کلسیم کوتد با عناوین فرعی و کارگاه های تولیدی غیر استاندارد بدلیل عرضه محصول ناقص و غیر فنی ، علی رغم قیمت پایین خودداری فرمائید . برخی از مشتریان ما از محل معامله با این واحدهای فرعی چند صد برابر سود خرید ارزان تر کربنات کلسیم کوتد غیر استاندارد ، متضرر شده اند سپس در ادامه راه به مسیر درست همکاری با واحدهای تولیدی معتبر برگشته اند . بدلیل حجم بالای سفارشات مجموعه صنعتی آروشا و لزوم رعایت دقت و کنترل کیفیت محصول تولید شده ، تحویل سفارشات حداقل دو روز بعد از ثبت سفارش خواهد بود. به منظور ارتباط با ما می توانید با مشاوران فروش گروه صنعتی آروشا تماس حاصل فرمائید.

نکات فنی مهم برای خرید پودر کربنات کلسیم

در خرید پودر کربنات کلسیم، برخی نکات فنی مهم و قابل توجه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند:

۱. خلوص و کیفیت: در انتخاب پودر کربنات کلسیم، خلوص و کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. اطمینان حاصل شود که پودر کربنات کلسیم مورد نظر دارای خلوص بالا و بدون آلودگی‌های مضر است.

۲. اندازه ذرات: دانه بندی پودر کربنات کلسیم نیز یکی از موارد مهم در خرید است. بسته به نیازها و مصارف صنعتی، اندازه ذرات مورد نظر باید مشخص شود و حداقل و حداکثر اندازه ذرات مورد نظر باید تعیین شود.

۳. شیمیایی: تحلیل شیمیایی پودر کربنات کلسیم برای استفاده در برخی صنایع بسیار اهمیت دارد. خصوصیات شیمیایی محصول باید با استانداردها و نیازهای صنعتی مطابقت داشته باشد.

۴. بسته‌بندی: در خرید پودر کربنات کلسیم، بسته‌بندی محصول نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. بسته‌بندی مناسب و محکم برای جلوگیری از آلودگی، خرد شدن یا رطوبت خوردن محصول بسیار ضروری است.

۵. مدارک و گواهی‌ها: دریافت مدارک و گواهی‌های مربوط به کیفیت و خلوص پودر کربنات کلسیم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مدارکی مانند شهادت نامه تحلیل شیمیایی، گواهی تولید و استانداردهای معتبر می‌توانند به مشتریان اطمینان بیشتری در خرید محصول بدهند.

در نهایت، همکاران ما در گروه صنعتی آروشا آماده هستند تا شما را در انتخاب و خرید پودر کربنات کلسیم با توجه به نکات فنی مذکور، راهنمایی کنند و به شما خدمات لازم را ارائه دهند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 57

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت