پودر سنگ نماشسته

4.9
(55)

به منظور اجرای نماشسته نیاز به مصالح با کیفیت مطلوب می باشد. برای اجرای نماشسته نیازمند مصالح از قبیل : سنگ دانه بندی ، پودر سنگ نما و سیمان سفید می باشد.  یکی از مصالح مهم در اجرای نماشسته پودر سنگ نماشسته آروشا می باشد. چنانچه برخی از نماها پس از گذر زمان دچار فروپاشی و ترک می شوند بهتر است در این مطلب با علل این موضوع آشنا شوید.

پودر سنگ نماشسته

فروش عمده پودر سنگ نماشسته

خوشبختانه در ایران پودر سنگ های مختلف با ویژگی های مخصوص به خود موجود هستند و تولید می گردند. تولید آرد یا پودر سنگ به دو روش صورت می گیرد. پودر سنگ جوشقان جزو پودر سنگ هایی است که امروزه در بیشترین موارد مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در واقع دارای کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر نمونه ها است. موارد استفاده از این پودر سنگ ها بسیار گسترده می باشد و در واقع همین موضوع بازار فروش عمده آنها را ایجاد کرده است.  از مهمترین ویژگی های پودر سنگ نما شسته جوشقان می توان به مقاومت بالای این محصولات در برابر گرما، سرما و رطوبت، رنگ سفید خالص و منحصر به فرد و میزان کلسیم کربنات و آهک مطلوب اشاره کرد که برای فعالان و طراحان ساختمان ساز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

پودر سنگ نماشسته

پودر سنگ جوشقان برای نماشسته

بیشترین طیف کاربری پودر سنگ جوشقان در صنعت ساختمان سازی و به ویژه در طراحی نماهای ساختمان دیده می شود. به دلیل اینکه این ترکیبات دارای ملات بسیار همگن و رنگ سفید صدفی بسیار زیبا می باشد. این محصولات همچنین بعد از خشک شدن دارای استحکام بالایی هستند و هرگز ترک نمی خورند. از طرف دیگر به دلیل افزایش استحکام و مقاومت سیمان سفید و دانه بندی یکدست، پودر سنگ جوشقان به عنوان یکی از بهترین عوامل ترکیب شونده با سیمان سفید مورد استفاده قرار می ‌گیرد و در واقع می توان گفت استفاده از پودر سنگ جوشقان برای اجرای نمای شسته گزینه ایده‌آل و مقرون به صرفه ای می باشد.

خرید پودرسنگ نمارومی ساری: تحولی جذاب در زیبایی و ماندگاری نماهای ساختمانی
>>

نوع بسته بندی پودرسنگ

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 موجود

قیمت پودر سنگ نما شسته

قیمت پودر سنگ نما شسته تحت تاثیر عوامل و پارامترهای متنوعی همچون میزان سفیدی و رنگ صدفی، یکسان بودن مش پودر، نوع بسته بندی و حجم بسته بندی قرار می گیرد که طبیعتاً قیمت خرید این ترکیبات در بسته بندی های فله ای نسبت به کیسه های کوچکتر، کمتر می باشد. با توجه به تغییراتی که در هزینه‌ های تولید این محصولات مدام اعلام می گردد، عمدتاً خریداران باید استعلام قیمت این محصولات را به صورت تلفنی از معتبرترین مراکز فروش به انجام برسانند تا بتوانند با اطلاعات کاملتری خرید این محصولات را انجام دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه قیمت گذاری انواع پودر سنگ نما شسته و نحوه ارسال این محصولات با مجموعه آروشا پودر ارتباط برقرار نمایید.

بنتونیت عایق

علت کدر شدن یا ترک نما چیست ؟

استفاده از پودر های ناخالص ارزان قیمت در اجرای نماشسته خسارت مادی فراوانی به ساختمان وارد می نماید. چنانچه اجرای نماشسته ساختمان خود را به پیمانکار سپرده اید بر فرآیند تامین مصالح درجه یک نظارت داشته باشید. پودر سنگ یکی از مصالح اصلی در اجرای نماشسته می باشد . و نقش بسزایی در استحکام و زیبایی ظاهر بنا دارد. پودر سنگ ناخالص بیشترین واکنش شیمیایی با رطوبت و آب دارد. نتیجه این واکنش های شیمیایی ، تغییر رنگ نما از سفیدی به کدری می باشد. و از نتایج دیگر آن ریزش مصالح می باشد. همچنین تغییرات آب و هوایی میزان ترک و گسست مصالح نما را افزایش می دهد .

چگونه نماشسته با کیفیت عالی داشته باشیم؟

استفاده از مصالح با کیفیت به ماندگاری رنگ و طرح و نما در گذر زمان کمک زیادی می کند. هرگز خرید پودر سنگ ارزان ، صرفه جویی در هزینه های اولیه محسوب نمی شود. زیرا صدمات مادی ناشی از آن صدها برابر صرفه جویی در خرید خواهد بود. پودر سنگ مخصوص نماشسته کارخانجات آروشا بدلیل تامین از معادن با خلوص بالای 99 درصد و از اعماق کوه ها از پایداری بی نظیری در بنا برخوردار می باشد.
پودر سنگ نماشسته آروشا فاقد هر گونه عناصر شیمیایی آبدوست بوده به همین دلیل در مواجهه با آب و رطوبت از استحکام بالایی برخوردار است . همچنین ثبات رنگ این پودر سنگ های نماشسته در طی سالیان متمادی زیبایی بصری به ساختمان می دهد. در سایت ما مقدار پودرسنگ جوشقان برای اجرای هر متر مربع نماشسته به صورت کامل توضیح داده شده است.

سنگ دانه بندی نماشسته

برای اجرای نماشسته و ایجاد جلوه زیبا برای این نوع نما از سنگ های دانه بندی مخصوص استفاده می شود . سنگ های دانه بندی نماشسته در رنگ های متنوع : سفید ، سبز ، سیاه ، قرمز و لیمویی عرضه می شود . نسبت مخلوط کردن سنگ دانه بندی با سایر مصالح به نظر معمار ساختمان و سلیقه صاحب کار بستگی دارد. از طریق این سایت و ارتباط با مدیران فروش بهترین نوع سنگ دانه بندی را می توانید خریداری نمائید .

پودر سنگ جوشقان را چگونه تهیه کنیم ؟

در هنگام خرید پودرسنگ جوشقان مرغوب، برخی نکات فنی حائز اهمیت را در نظر داشته باشید. این نکات به شما کمک خواهند کرد تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.
1. بررسی نشانه ها و برندها: در هنگام خرید پودرسنگ جوشقان، بهتر است به نشانه ها و برندهای معروف و قابل اعتماد توجه کنید. این برندها معمولاً استانداردهای کیفیت بالا را رعایت می کنند و محصولات اصلی را عرضه می کنند.
2. بررسی تاریخ انقضا: مطمئن شوید که تاریخ انقضای پودرسنگ جوشقان را بررسی کنید. انتخاب محصولی با تاریخ انقضای بلندتر، اطمینان می دهد که محصول به مدت طولانی برای استفاده در دسترس شما خواهد بود.
3. بررسی بسته بندی: از بسته بندی محصول دقت کنید. بسته بندی باید سالم و بدون هرگونه خراش یا آسیب باشد. همچنین، برچسب ها و اطلاعات موجود بر روی بسته بندی باید کامل و قابل خواندن باشند.
4. مشاهده نمونه: اگر امکان دارد، از فروشنده خواهش کنید تا نمونه ای از پودرسنگ جوشقان را به شما نشان دهد. این به شما اجازه می دهد تا با دیدن و لمس محصول، کیفیت و خواص آن را بررسی کنید.
5. مطالعه نظرات مشتریان: مطالعه نظرات و تجربیات دیگران در مورد پودرسنگ جوشقان می تواند به شما کمک کند تا در مورد کیفیت و عملکرد محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید. نظرات مشتریان قبلی می توانند به عنوان یک راهنمای مفید برای خرید شما عمل کنند.
با رعایت این نکات فنی، شما می توانید پودرسنگ جوشقان مرغوب و با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید و بهترین نتیجه را در استفاده از آن بدست آورید.جهت تهیه پودر سنگ نماشسته ممتاز 5 ستاره و سنگ دانه بندی نماشسته با مشاوران فروش مجموعه صنعتی آروشا تماس حاصل فرمائید . و مطمئن باشید ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی لازم به شما ، مصالح با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت .

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 55

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت