آهک زنده پودری برای تولید گرمای انفجاری

4.8
(50)

آهک زنده پودری برای تولید گرمای انفجاری از آن جهت مورد بهره ‌برداری قرار می ‌گیرد که در راستای پایه دار کردن این تولیدات واکنش های انجام می پذیرد که بسیار گرمازا هستند و گرمای تولید شده از آنها به حدی است که می تواند آب را به جوش آورد؛ به همین دلیل برخی از صنایع برای ایجاد حرارت و گرمای انفجاری از این تولیدات بهره برداری می نمایند.

آهک زنده پودری برای تولید گرمای انفجاری

خرید آهک هیدراته

خرید آهک هیدراته صنعتی دقت و تمرکز زیادی را از سمت مصرف کنندگان طلب می نماید چرا که در حال حاضر هر یک از آهک های تولید شده نظیر آهک هیدراته و آهک زنده کاربرد های مختص به خود را دارند و حتماً باید نحوه استفاده، مقدار و سایز هر یک از این تولیدات معدنی برای مصارف گوناگون متفاوت باشد، به عنوان مثال برخی از مصارف به آهک کلوخه و برخی به آهک پودری میکرونیزه نیازمند هستند، همچنین حمل و نقل اهک زنده در قیاس با آهک هیدراته دشوارتر است و رطوبت هوا در این میان باعث ایجاد واکنش شده و ممکن است سبب سوختگی شود.

آهک هیدراته فرمول مولکولی هیدروکسید کلسیم را از آن خود می نماید و در صنعت ساختمان سازی، ذوب آهن، تولید مواد غذایی، تصفیه آب و فاضلاب استفاده می گردد؛ این ترکیبات از واکنش آب با آهک پخته در سیستم های هیدراتاسیون تولید می گردد و خاصیت قلیایی بالایی نیز دارد، بسته به اینکه آهک هیدراته به کمک سنگ های آهکی معمولی یا سنگ های آهک دولومیتی تولید شده باشد، غلظت‌ های مختلف کلسیم و منیزیم در آن دیده می ‌شود و این یکی دیگر از مهم ترین دلایل ایجاد تفاوت در پودر های تولید شده می باشد.

آهک هیدراته تبریز: تضمین کیفیت و بهره‌وری
>>

آنالیز شیمیایی آهک زنده کلوخه

Measure Element Measure Element
% 1 > cao (inactive) min 90% cao (active)
% 0.5 > mgo % 6 > caco3
% 0.5 > al2o3 % 0.5 > sio2
% 0.5 > mno % 0.2 > k2o
% 6 > l.o.i % 0.3 > na2o
trace so3 % 0.5 > fe2o3

فروش عمده آهک زنده

فروش عمده آهک زنده پودری به واسطه قیمت مناسب این محصولات و کاربرد های ویژه آن ها در صنعت کشاورزی و صنعت ساخت و ساز می باشد؛ در حال حاضر ورود فاضلاب به زمین های کشاورزی و حتی مصرف بیش از اندازه کود های شیمیایی باعث شده است که زمین‌ های کشاورزی اسیدی شده و پی اچ پایین می باشند، اسیدی شدن خاک های کشاورزی باعث کاهش جذب مواد مغذی توسط گیاهان می شود و از این طریق رشد آفات زیان آور در این میان تسریع می یابد، در راستای همین مشکل آهک زنده پودری به دلیل داشتن خاصیت قلیایی می تواند در این میان بهره برداری شده و اسیدیته خاک را تصحیح کند، علاوه بر این موضوع از آهک زنده پودری در زمین های چمن کاری شده هم به صورت عمده و همیشگی استفاده می شود چرا که چمن های طبیعی در زمین های آهکی رشد بیشتری دارند.

تولید بهترین آهک هیدراته صنعتی

برای تولید بهترین آهک هیدراته صنعتی در اروشا پودر، دو مرحله پشت سر یکدیگر اجرا می شوند؛ مرحله اول در این میان مربوط به آماده سازی مواد اولیه می شود و مرحله دوم نیز شامل پخت سنگ های آهکی می گردد، سنگ های آهکی که از معادن به شیوه های خاصی استخراج می گردند به کارخانه آروشا پودر منتقل شده و  بعد از انتقال به خط تولید بلافاصله دستگاه های سنگ شکن فکی وارد فرایند شده و سنگ ها را به قطعات ریزتری تبدیل می کنند.

در این میان سنگ های خرد شده توسط نوار های نقاله به سمت سرند هایی با دهانه های قابل تنظیم منتقل می ‌گردند و مواد ریز از آنها کاملاً جدا می شود، در مرحله دوم این محصولات در کوره ها ریخته می ‌شوند تا با درجه حرارت ۱۰۰۰ به بالا سنگ های آهک به پودر تبدیل شوند، این ترکیبات به شکل های مختلفی قابل استفاده هستند. معمولاً آهک های صنعتی با آزاد شدن حرارت قابل تولید می باشند، این سنگ ها به دلیل مصارف صنعتی دارای تولید در حجم های بالا هستند و بدون تجهیزات مدرن و خطوط تولیدی پیشرفته قابل بهره برداری نمی باشند.

در اروشا پودر، کوره های صنعتی روتاری به عنوان مهمترین دستگاه ها و تجهیزات در این روش های تولیدی مورد استفاده قرار گرفتند و محصولاتی با کیفیت و درجه خلوص بالا ارائه می گردند؛ شایان ذکر است که مجموعه آروشا پودر، روش های پیشرفته تری را برای تولید انواع آهک صنعتی مد نظر قرار می دهد و محصولاتی متفاوت از گذشته را نیز به بازار ارائه می نماید.

خرید آهک زنده درجه یک برای صنایع

خرید آهک زنده درجه یک برای صنایع

با توجه به نیاز روزافزون صنایع و استفاده گسترده از آهک زنده در فرآیندهای تولیدی، خرید آهک زنده درجه یک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آهک زنده درجه یک با ویژگی‌های منحصر به فردی مانند خلوص بالا، ترکیب شیمیایی دقیق و کیفیت بسیار بالا، به عنوان یک ماده اولیه حیاتی در تولید مواد معدنی، مصالح ساختمانی، آهک سنگ و صنایع دیگر به کار می‌رود.

برای تأمین آهک زنده درجه یک با کیفیت، انتخاب تامین کننده مناسب و قابل اعتماد امری بسیار حائز اهمیت است. باید به دقت و با توجه به استانداردهای مربوطه، پیمانکاران یا تامین کنندگانی را انتخاب کرد که قادر به ارائه آهک زنده درجه یک با کیفیت و قیمت مناسب باشند.

با خرید آهک زنده درجه یک برای صنایع، علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول، می‌توان به بهبود فرآیندهای تولیدی و کاهش هزینه‌ها نیز دست یافت. آهک زنده درجه یک به عنوان یک عامل سفید کننده، کاتالیزور و نیز به عنوان ماده پایه در تولید انواع مواد شیمیایی و صنایع دیگر استفاده می‌شود.

بنابراین، با توجه به اهمیت استفاده از آهک زنده درجه یک در صنایع مختلف، خرید این ماده با کیفیت و از تامین کنندگان معتبر، می‌تواند به بهبود عملکرد و کیفیت محصولات صنایع مرتبط کمک شایانی کند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت